Elon Musk se Googlu nebojí, Apple by ale mohl být pro Teslu konkurencí

Elona Muska vám asi nemusíme podrobněji představovat. Své první velké peníze vydělal na elektronickém bankovním systému PayPal, které poté investoval do několika společností - mimo jiné založil automobilku Tesla, která se zabývá čistě elektrickými vozy. 

Asi vás tedy nepřekvapí, že velmi bedlivě sleduje veškerou konkurenci, která by Teslu mohla v blízké budoucnosti ohrozit. Na toto téma se před nedávnem rozpovídal na konferenci Vox Media Code, kde prohlásil, že v Googlu nevidí soupeře. Podle něj sice Google udělal hodně práce na systému autonomního řízení, ale nedokáže si ho představit jako společnost, která vyrábí auta. 

Testy | Elektromobily | Luxusní auta | Tesla

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Ale Apple, to už je trochu jiná písnička. O tom, že by měla jablečná společnost z Cuppertina produkovat vlastní auta, se mluví čím dál hlasitěji a ze slov Elona Muska se dá vytušit, že má před nejhodnotnější společností světa velký respekt.

Podle posledních zpráv ovšem auto s jablkem ve znaku ještě pár let neuvidíme, protože se společnost teprve chystá budovat vývojové centrum. A to už může být klidně pozdě, protože Tesla v těchto dnech dokončuje stavbu svojí ohromné továrny na výrobu akumulátorů Gigafactory a pilně se připravuje na produkci Modelu 3. Auto od Applu by přitom nemělo přijít dříve, než v roce 2020.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků