Elektromobily Renault příliš netáhnou. Prodeje klesají o více než třetinu

12 komentářů

Radovan
16. října • 18:19

Stačilo by to prodávat po celé Evropě. Dále prodávat celé a ne prodávat kousek a akumulátory pronajímat za skoro 100 Eur měsíčně. Taky vybavit rychlodobíječkami minimálně všech autosalony a tím mít síť pro ježdění mezi městy. Prostě pokud to prodává s minimální podporou a jen někde, tam dopadne tak, jak popsáno.

Quebe
21. května • 14:20

Dokud budou elektromobily výrazně dražší, než jejich spalovací ekvivalenty, neujedou na jedno nabití víc jak 600 km, samotné nabití nebude trvat pár minut a baterky nebudou mít životnost nízké jednotky let a cenovku stovky tisíc, nikdy se elektromobily masově neprosadí.Dneska je situace taková, že elektromobil je zhruba 2x dražší, než to samé auto se spalovacím motorem, na nabití ujede se štěstím 150 km, nabít to trvá 8 hodin a za 3 roky jsou baterky, tvořící většinu ceny vozu, na vyhození. No řekněte mi, kdo by takový krám koupil?

Kritik
16. června • 6:45

Kdo by si takjovy kram koupil. No jedine H.O.V.A.D.O !!Hahahahaahha.Debil.

Domněnka
20. května • 21:01

Pokud je počet nadšenců ochotných koupit elektromobil omezený, tak možná přestali kupovat u Renaultu a koupili místo toho nějaké to elektronické BMW. Pokud po čase zjistí, že nevýhody elektroaut jsou dány principem a omezeními dané technologie bez ohledu na značku, tak si třeba už další elektrovozítko nekoupí. Jinak po čase možná zavrhnou i BMW a zkusí třeba Teslu? ;-)

Hloupej Honza
21. května • 7:20

Jo jo Porshe Spyder stejně jen sběratelský kus. Prodeje Volt, Tesla , iON atd... Stejně dělali jen dotace státu atd..O tom, že chuť používat a vlastnit elektromobil by měla majoritní skupina se zdá leda největším ekologickým fantastům.

fogel
20. května • 17:50

Renault mi je sympatický tím,že přijde na trh s něčím novým,méně či více úspěšným.Že se vydal opačnou cestou než BMW nebo Tesla je už jiná věc.Alespoň to zkusil,byť neúspěšně.
O to víc je mi sympatičtější než některé nejmenované automobilky,které skončily jen u prototypů a čekají,co se na trhu uchytí a pak s plnou razancí naskočí do rozjetého vlaku.

Jozef Kostelansky
20. května • 16:12

Keď dvaja robia to isté, zvyčajne to nie je to isté.
Každá nová technológia sa najskôr musí presadiť u bohatej klientely. Ak sa osvedčí tam, môže sa ísť postupne do nižších cenových hladín. Začínať opačne nevyzerá byť moc dobrý nápad.
Rovnako to bolo pri chytrých telefónoch. Prvý dotykáč od Applu stál takmer 500 USD. Teraz sa podobný dá kúpiť za 100 USD...
Ak kupec BMW i3 nebude s elektromobilom spokojný, tak si aspoň môže povedať, že má BMW. :-D Čo si ale má povedať majiteľ elektrického Fluencu?

Hloupej Honza
21. května • 7:16

Jenže elektromobily tu jsou nějakých sto let takže ten argument s dotykačem je mimo.....

Jozef Kostelansky
21. května • 7:32

Aj dotykáče tu boli pred iPhonom. Bežne sa predávali mobily so stylusom... Ale až Apple urobil z dotykáčov životaschopnú technológiu.
A rovnako iPad nebol prvý tablet na trhu. Pokusy s týmto typom výrobku tu už boli predtým.

runner42
21. května • 12:42

:D Vy fakt žijete v nějakém fiktivním světě. Ještě nám z něho něco zajímavého napište. Třeba že Microsoft vymyslel Internet... :D

Jan Salomon
20. května • 10:12

No, s tou pověstnou kvalitou francouzské elektroinstalace v autech se ani nedivím, že to nikdo nechce. :-D

kluc
20. května • 19:24

Renault má dnes pověst jedné z nejvíce spolehlivých značek. Na problémy s elektroinstalací zapomeň. Dnešní Renault není PSA nebo auta koncernu VW. U těch by se taky bál.

Doporučujeme

Články odjinud