Elektromobily na vzestupu. Elektrická jednou bude také Dacia

Frankfurtský autosalon celkem jasně ukázal, že spousta automobilek vidí budoucnost shodně v elektromobilech. Koncern Volkswagen v rámci jedné ze svých tiskových konferencí představoval, co všechno v tomto směru dělá. K vidění byla hybridní Panamera, Audi A3 e-tron, e-Golf, e-up!,e-load... Pozadu ale nezůstávají ani ostatní automobilky typu BMW, Toyoty nebo třeba Renaultu.

Zajímavosti | Elektromobily | Volkswagen | Užitková auta | Premiéry | Design

Volkswagen e-load up!: elektricky na rozvážky

A jednou se do této skupiny hodlá přidat také Dacia. V rozhovoru pro Autoexpress to řekl generální ředitel společnosti Renault-Nissan, Carlos Ghosn. Ten očekává, že se trh s elektromobily bude dále rozvíjet. V roce 2020 už dosáhne podíl elektromobilů na trhu deseti procent. Čím více bude elektromobilů, tím levnější budou potřebné akumulátory, což je přesně ten moment, kdy by se měla do hry zapojit také Dacia.

SUV | Dacia | Premiéry | Frankfurt 2013 | Design | Dacia Duster

Dacia Duster 2014: v detailech a s novým motorem (+ 19x foto)

Pokud bude skutečnost opravdu odpovídat těmto odhadům, Ghosn by rád viděl v nabídce Dacie jeden elektrický model, který by byl, jak je u této automobilky zvykem, oproti ostatním cenově dostupný.

Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2013
Stav: 135 631 km
Cena: 94 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 130 000 Kč
Dacia Sandero 1.149
Rok výroby: 2011
Stav: 131 397 km
Cena: 67 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků