Elektrický VW Golf Blue-e-motion se opozdí

Elektromobil Volkswagen Golf Blue-e-motion se sotva stihl představit a automobilka už mění plány jeho budoucího představení. I přes pokročilý stav vývoje se podle nejnovějších informací do prodejů dostane nejdříve v roce 2013, o rok později, než bylo dosud uvažováno.

Nakonec se tedy s plně elektrickým Golfem setkáme nejspíš až v následující, sedmé generaci, konstruktéři sami naznačují, že zvláště s výdrží baterií zatím nejsou spokojeni. Stávající prototypy sice disponují akumulátory o kapacitě 26,5 kWh, což je dokonce o něco více než u konkurenčního Nissanu Leaf, ale ve srovnání s běžnými auty je to zoufale málo.

Úskalím současných elektromobilů se budeme podrobně věnovat ve zvláštním článku, který vám přineseme zřejmě ještě tento týden.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Elektrický Golf nemá s jeho současnými parametry smysl prodávat, už na to přišli u Volkswagenu
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek