Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena není úplně lidová

Po Volkswagenu e-up! uvádí německý koncern na český trh druhý elektromobil, tentokrát odvozený od modelu Golf. Případní zájemci si musí připravit minimálně 899 900 Kč (vč. DPH). Prodeje tohoto elektromobilu obstarají dva dealeři - Auto Jarov a Porsche Brno.

Video | Elektromobily | Volkswagen | Byznys | Ceny | Hatchbacky | Volkswagen Golf

Volkswagen e-Golf je v prodeji, stojí dvakrát tolik co benzínový Golf

V základní výbavě Volkswagenu e-Golf je automatická klimatizace Climatronic, tempomat, palubní počítač, navigace a tak dále. Zajímavé jsou ovšem služby, které Volkswagen k autu nabízí. Pokud se vám například na cestě vybije baterie, automobilka bezplatně zajistí odtah k nejbližší dobíjecí stanici. Stát se vám to může třikrát za rok během prvních dvou let od data prodeje. Pak už tato služba bezplatná nebude.

Video | Elektromobily | Volkswagen | Autosalony | Frankfurt 2013 | Volkswagen Golf

VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

Po dobu dvou let platí rovněž nabídka bezplatného zapůjčení automobilu s konvečním motorem na deset dní. Tuto možnost lze využít jednou za rok. Maximální velikost zapůjčeného auta ale nemůže přesáhnout Volkswagen Golf.

Z nabídky příplatkových prvků je k dispozici například metalický lak karoserie za 14 300 Kč, adaptivní tempomat (12 500 Kč), parkovací asistent (16 100 Kč) nebo bezklíčkové odemykání (9100 Kč). Záruka prodloužená na 4 roky/80 000 km vyjde na 7100 Kč. Naopak bezplatně je možné podle konfigurátoru sáhnout po koženém čalounění interiéru.

Volkswagen e-Golf používá elektromotor o výkonu 115 koní. Výrobce udává dojezd až 190 km, maximální rychlost činí 140 km/h. Plné dobití z běžné domácí zásuvky trvá třináct hodin.

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 39 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků