Elektrický Volkswagen Golf dorazil na český trh. Cena není úplně lidová

Po Volkswagenu e-up! uvádí německý koncern na český trh druhý elektromobil, tentokrát odvozený od modelu Golf. Případní zájemci si musí připravit minimálně 899 900 Kč (vč. DPH). Prodeje tohoto elektromobilu obstarají dva dealeři - Auto Jarov a Porsche Brno.

Video | Elektromobily | Ceny | Hatchbacky | Volkswagen | Byznys | Volkswagen Golf

Volkswagen e-Golf je v prodeji, stojí dvakrát tolik co benzínový Golf

V základní výbavě Volkswagenu e-Golf je automatická klimatizace Climatronic, tempomat, palubní počítač, navigace a tak dále. Zajímavé jsou ovšem služby, které Volkswagen k autu nabízí. Pokud se vám například na cestě vybije baterie, automobilka bezplatně zajistí odtah k nejbližší dobíjecí stanici. Stát se vám to může třikrát za rok během prvních dvou let od data prodeje. Pak už tato služba bezplatná nebude.

Video | Elektromobily | Autosalony | Volkswagen | Frankfurt 2013 | Volkswagen Golf

VW e-Golf podrobněji, na nových fotkách a také rozříznutý na videu

Po dobu dvou let platí rovněž nabídka bezplatného zapůjčení automobilu s konvečním motorem na deset dní. Tuto možnost lze využít jednou za rok. Maximální velikost zapůjčeného auta ale nemůže přesáhnout Volkswagen Golf.

Z nabídky příplatkových prvků je k dispozici například metalický lak karoserie za 14 300 Kč, adaptivní tempomat (12 500 Kč), parkovací asistent (16 100 Kč) nebo bezklíčkové odemykání (9100 Kč). Záruka prodloužená na 4 roky/80 000 km vyjde na 7100 Kč. Naopak bezplatně je možné podle konfigurátoru sáhnout po koženém čalounění interiéru.

Volkswagen e-Golf používá elektromotor o výkonu 115 koní. Výrobce udává dojezd až 190 km, maximální rychlost činí 140 km/h. Plné dobití z běžné domácí zásuvky trvá třináct hodin.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků