Elektrické SUV Audi Q6 prozrazeno před premiérou ve Frankfurtu

Produkční model je v plánu na polovinu roku 2018, ale u čistě elektrického pohonu nezůstane. Dojezd má být až 500 km.

Na autosalonu ve Frankfurtu uvidíme koncept Audi C-BEV, který předpovídá elektrické SUV Audi Q6. To má být rivalem připravovaného elektrického SUV automobilky Tesla. Zde jsou první snímky tohoto konceptu, ale je možné, že se do premiéry ještě pár detailů změní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čekal někdo od Audi něco jiného a odvážnějšího? Tohle nicméně nejsou úplně oficiání snímky, takže si raději počkejme, zda se do odhalení konceptu něco nezmění

Produkční model je v plánu na polovinu roku 2018, ale u čistě elektrického pohonu nezůstane, protože Evropa má pořád ráda diesely a Audi Q6 3.0 TDI je to, na co spousta lidí čeká.

Zajímavosti | Život řidiče | Statistiky | BMW | Audi

Consumer Reports: Největšími žrouty oleje jsou nová Audi a BMW

Elektrické SUV Audi vyjede na platformě MLB, kterou používá třeba Audi Q7. Dojezd plně elektrického modelu má být až 500 km, což by vyžadovalo akumulátory s kapacitou okolo 90 kWh. Elektrický pohon konstrukčně vychází z Audi R8 e-tron.

Výkon elektromotorů dosáhne na asi 500 koní a točivý moment na zhruba 700 Nm. Vedle klasické nabíječky a rychlonabíječky se očekává možnost indukčního bezdrátového dobíjení.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků