Elektrické Porsche zadupe Teslu, věří německá automobilka

Není žádným tajemstvím, že Porsche pracuje na elektrickém autě. Sériový stroj se má představit v roce 2019 a inspiraci načerpá z konceptu Porsche Mission E, který se představil na autosalonu v Frankfurtu v roce 2015. Rivalem ale nebude jen Tesla, ačkoli právě proti americkým elektromobilům se všichni rádi vymezují.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Elektrické Porsche přijde v roce 2019 a podle automobilky ujede na jedno nabití 500 km. Na aspoň 80 % kapacity se baterie nabijí pomocí indukčního nabíjení už za 15 minut

Porsche se tváří, že jejich nový elektromobil Teslu doslova zadupe do země a že bude fungovat a jezdit jako pravé Porsche. Ostatně, do toho právě automobilka investuje obrovské úsilí, protože vyladit jízdní vlastnosti více než dvě tuny těžkého elektromobilu dá spoustu práce.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Podle Porsche se na rozdíl od Tesly nemáme těšit na nějaké „nesmyslné jízdní módy“, které vysají polovinu baterie. Elektrické Porsche zvládne jezdit ostře pořád, akumulátor se nepřehřeje, stejně tak motory nebo řídící modul. „Ani sedačky nebudou stát za starou bačkoru,“ řekl přímo jeden z lidí blízkých vývoji elektrického Porsche, píše Automobilemag.

Sériové elektrické Porsche nabídne několik stupňů výkonu. Vrcholná verze pošle na všechna kola přes 441 kW (600 k), ale automobilka chce prodávat ještě slabší (a levnější) verze o výkonech 294 kW (400 k) a 368 kW (500 k). Porsche také slibuje dojezd 500 km a nabíjení 15 minut.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků