Elektrické Porsche nezůstane jen u konceptu. Bude se vyrábět

Nedávno jsme tu měli test modernizované 911 Carrery S, která přišla o atmosférický motor, což někteří fanoušci nenesou zrovna s velkým nadšením. Jenže tahle skutečnost je jen slabý odvar toho, co se chystá během následujících let. Porsche totiž začne vyrábět čistě elektrické automobily. Jak vám zní spojení „elektrické Porsche“?

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Nejde o žádnou zprávu, kterou někde někdo řekl. Porsche tuto skutečnost oznámilo oficiální cestou prostřednictvím tiskové zprávy. Koncept Mission E, který jsme si mohli prohlédnout na autosalonu ve Frankfurtu, míří do výroby. První zájemci si ho budou moci koupit za několik let.

Sportovní auta | Autosalony | Frankfurt 2015 | Premiéry | Porsche

IAA 2015 živě: Porsche 911 a elektrický koncept Mission E

Automobilka má v plánu investici ve výši zhruba 700 milionů euro do výrobních závodů. Kromě karosárny nebo lakovny se bude samozřejmě ve velkém investovat také do výroby motorů, kde budou vznikat elektrické pohonné jednotky. Celkem projekt elektrického Porsche přinese na tisíc nových pracovních míst. 

I v budoucnu chce Porsche vyrábět nejlepší sportovní auta, jenom budou mít elektrické motory místo těch klasických. Jen připomeneme, že Porsche Mission E je čtyřdveřové kupé nabízející celkový výkon 440 kW (600 k). Vůz dosprintuje na 100 km/h za 3,5 s a jeho dojezd na jedno nabití má přesahovat 500 km. Na 80 % se akumulátory nabijí zhruba za čtvrt hodiny. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků