Elektrické Audi R8 je dalším z konceptů schopných jízdy bez řidiče

Audi představilo na CES Asia 2015 novou verzi čistě elektrického modelu R8 e-tron. Na rozdíl do té klasické, kterou jsme si mohli prohlédnout už v únoru letošního roku, má ta nejnovější také systém, díky kterému je vůz schopný zcela samostatné jízdy bez zásahu řidiče.

Elektromobily | Sportovní auta | Premiéry | Audi

Elektrické Audi R8 e-tron má prodloužený dojezd a 920 Nm

Audi R8 e-tron piloted driving concept car, jak zní celé označení tohoto konceptu, používá nový laserový skener, několik kamer a samozřejmě také řadu senzorů. Na základě informací z těchto zdrojů je pak poskládán ucelený obraz okolí vozidla a to se tak vyhne veškerým překážkám.

Sportovní auta | Kupé | Premiéry | Audi | Ženeva 2015

Nové Audi R8 odhaleno, zrychlení 0-200 km/h zvládne pod 10 sekund

Samotnou techniku už ale známe. O pohon se stará dvojice elektromotorů, kdy každý vyprodukuje 170 kW (231 k) a 460 Nm. Na stovku dosprintuje elektrické Audi R8 za 3,9 s a maximální rychlost je omezená na 210 nebo 250 km/h. Dojezd na jedno nabití činí až 450 km/h, přičemž akumulátory bude možné dobít za méně než dvě hodiny.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků