Elektrické Audi R8 e-tron má prodloužený dojezd a 920 Nm

Nové Audi R8 druhé generace už není žádným tajemstvím a spolu s desetiválcovou novinkou odhalilo Audi také informace o druhé generaci elektrického modelu R8 e-tron. Ještě ale neukázalo fotografie, takže si k titulnímu obrázku vypůjčíme R8 se spalovacím motorem.

Audi R8 e-tron 2.0 má nové akumulátory s výrazně větší kapacitou. Ta se zvýšila ze 49 kWh na 92 kWh bez nutnosti zvětšit objem akumulátorů. Také díky tomu se více než zdvojnásobil udávaný dojezd z 215 na 450 km.

Sportovní auta | Kupé | Premiéry | Audi | Ženeva 2015

Nové Audi R8 odhaleno, zrychlení 0-200 km/h zvládne pod 10 sekund

Audi rovněž vyvinulo nový palubní systém dobíjení pojmenovaný jako Combined Charging System, který umožní akumulátory nabít na plnou kapacitu za méně než dvě hodiny.

Výkon dvou elektromotorů se zvedl z 280 na 340 kW (462 k) a točivý moment povyskočil z 820 na 920 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h je záležitostí 3,9 sekundy a maximální rychlost může být omezena až na 250 km/h. Na rozdíl od prvního Audi R8 e-tron se bude druhá generace již prodávat. Objednat si ho prý můžete už někdy na konci tohoto roku.

Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 140 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků