Ekologův koutek: Dodge Challenger Hellcat provádí stereo burnout

Vlastně je s podivem, že v dnešní době až přehnané politické korektnosti takovéto video mohlo vůbec vzniknout. Nicméně stalo se. Takže se podívejte na naprosto zbytečné a marnivé pálení fosilních zdrojů, pneumatik a vypouštění enormního množství karcinogenních emisí.

Zajímavosti | Americká auta | Dodge

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Ne, opravdu v tomto videu nehledejte nějaké skryté poselství (snad krom toho, že osmiválec s kompresorem je v pořádku) nebo hlubší smysl. Prostě jenom otočte volume doprava a zaposlouchejte se do rachotu více než čtrnácti set koňských sil. Mimochodem, to burácení přeplňovaného osmiválce v novém Challengeru Hellcat je naprosto sériový zvuk.

Také bychom chtěli mít ten redakční rozpočet, abychom mohli jen tak likvidovat pneumatiky u dvou amerických osmiválcových monster. No nic, počkejme si na test nové tříválcové Corsy.

Dodge Nitro 2.777
Rok výroby: 2007
Stav: 144 929 km
Cena: 195 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků