Eisenmann Audi R8 Spark Eight: první velká přestavba stojí za to

Společnost Eisnmann je známa především svými laděným výfuky, nyní se však konečně blýskla kompletní konverzí celého auta. A nesáhla po ničem menším než po stroji Audi R8, který přejmenovala na Spark Eight.

Ten se kupodivu na první pohled odlišuje kompletním bodykitem zhotoveným z uhlíkových kompozitů a vyvedeným ve světle šedém provedení. A již v tento moment je jasné, že nepůjde o nic levného. Třeba samotné devatenáctipaclové ráfky s pneumatikami o rozměru 235/35 vpředu a 315/30 vzadu vás přijdou celkem na 7 300 eur. Tužší podvozek pak stojí 3 850 eur, nicméně celé přestavbě dominuje pochopitelně pečlivě vyvedený výfuk s centrální koncovkou a „drsným“ zvukem.

Pokud stojíte o všechny výše popsané změny, připravte si hotovost ve výši nikoli zanedbatelných 35 210 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 Spark Eight od Eisenmanu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků