Edo Ferrari California: tentokrát bez střechy

Ferrari California, jež je nyní základním modelem automobilky z Maranella, se ve svém otevřeném provedení Spider právě dostává na naše silnice. Pro ty, kteří by svůj vůz tohoto typu chtěli odlišit od ostatních, nyní společnost Edo Competition představila sadu svých úprav.

Impozantní vzhled zdařilého vozu dále podtrhují nové dvaceti- a jedenadvacetipalcové ráfky, jež mohou být dodány v řadě designů. Zákazníci si mohou navíc připlatit za snížený a tužší podvozek, přičemž i ten může být přizpůsoben konkrétním požadavkům na komfort či vyloženě sportovní charakter.

Drobných úprav doznal také osmiválcový motor, jehož výkon u Eda přeprogramováním řídicí jednotky a osazením nové výfukové soustavy zaokrouhlili na 500 koní (367 kW). Zároveň se zlepšil průběh točivého momentu ve středních otáčkách, což oceníte zvláště v případě, že svým autem hodláte jezdit do práce. Modifikované Ferrari navíc zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,9 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 315 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Edo Ferrari California
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků