e-Wolf Alpha-2: první technické parametry k superelektromobilu

Někteří z vás si možná vzpomenou na to, když jsme v půli roku 2009 psali o vznikajícím projektu e-Wolf e2. Ruku na srdce, podobných staveb létá éterem celá řada (a většina z nich záhy končí v propadlišti dějin), ale v tomto případě se zdá, že to s ní myslí její tvůrci opravdu vážně. V první řadě stroj přejmenovali z „e2“ na „Alpha-2“ a zároveň uvedli další podrobnosti. Tento stroj se má začít prodávat během příštího roku a o jeho pohon se postarají dva elektromotory s celkovým výkonem 381 koní (280 kW) a točivým momentem 800 Nm. Díky tomu údajně stroj Alpha-2 zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 s a dosáhne rychlosti 230 km/h a na jedno nabití akumulátorů ujede až 300 km. Předběžné objednávky na tento futuristický stroj mají být přijímány již za několik týdnů a cena se odhaduje v přepočtu na necelých 6 mil. Kč. Další informace k tomuto vozu najdete ve výše odkazovaném článku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Připravovaný superelektromobil e-Wolf změnil svoje jméno z e2 na Alpha-2
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků