e-Wolf Alpha-2: první technické parametry k superelektromobilu

Někteří z vás si možná vzpomenou na to, když jsme v půli roku 2009 psali o vznikajícím projektu e-Wolf e2. Ruku na srdce, podobných staveb létá éterem celá řada (a většina z nich záhy končí v propadlišti dějin), ale v tomto případě se zdá, že to s ní myslí její tvůrci opravdu vážně. V první řadě stroj přejmenovali z „e2“ na „Alpha-2“ a zároveň uvedli další podrobnosti. Tento stroj se má začít prodávat během příštího roku a o jeho pohon se postarají dva elektromotory s celkovým výkonem 381 koní (280 kW) a točivým momentem 800 Nm. Díky tomu údajně stroj Alpha-2 zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 s a dosáhne rychlosti 230 km/h a na jedno nabití akumulátorů ujede až 300 km. Předběžné objednávky na tento futuristický stroj mají být přijímány již za několik týdnů a cena se odhaduje v přepočtu na necelých 6 mil. Kč. Další informace k tomuto vozu najdete ve výše odkazovaném článku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Připravovaný superelektromobil e-Wolf změnil svoje jméno z e2 na Alpha-2
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků