Dynamika: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

32 komentářů

maro
9. května • 11:23

Kde je Mini Cooper JCW ? B-]

výsledky
8. května • 9:55

výsledky testu jasně ukazují několik faktů u seatu:
1. problém mezi volantem a sedačkou, z grafu je jasně vidět kdo nejpomaleji řadil
2. problém pneumatik, jednoznačně nejhorší, stačí se podívat na měření v brždění tak ve zrychlení v malých rychlostech, prostě ten výkon nedokáže přenést na silnici

Vin
7. května • 10:54

Jedine vseobecne Honda kdo ma doma vi o cem mluvim bezproblemova auta. A vy ostatni to zkuste , jedine tak poznate ze to tak je bez urazeni. Ze si do testu pujci auto ktere neni uplne v kondici nekde pred tim dostalo neskutecnej kour nechapu.

Karel
7. května • 12:22

Jaké auto je v testu není problém redakce, ale jen a jen Hondy. Snad si nemyslíš, že redaktoři organizují takový test tak, že si shání, kdo jim z kamarádů půjčí svoje auto. Všechno jsou to auta od oficiálních zastoupení daných značek, tedy auta s minimálním nájezdem. To, že je CTR takto dorasovaný je vizitka Hondy a když nejsou schopni dodat auto v rozumném stavu novinářům, tak komu jinému?

ACE
8. května • 10:24

Já si spíš myslím že Honda ví jak dopadají auta po novinářském testování a proto nejsou blázni, aby jim neustále půjčovali ve výborném stavu.

Neurotic
8. května • 14:10

Pokud Honda nezvládne novinářský test tak asi nebude moc kvalitní ne? Protože jinak by po každém testu nepotřebovala GO:-D Navíc pokud auto, které má být pro zábavu zdechne po pár km tak si radši koupím něco co vydrží delší dobu, ikdyby to náhodou mělo jet o něco hůř:-))

jirka
7. května • 11:29

ja jezdim na hondach. vykone motory s dobrou spotrebou a crash taky dobrej byl jsem testovaci panak.

Zombot
7. května • 16:08

Jsem na tom stejně. Moje předchozí dvě služební auta byly Hondy (i-VTEC) a za celou dobu (necelých 80 tisíc km) s nimi nebyl jediný problém (poškození následkem bouraček/odřenin nepočítám) bez ohledu na to, že jsem se k nim často choval dost neurvale. První Honda skončila po nárazu do zdi v důsledku demence řidiče - boční náraz + totální škoda, ale posádka bez zranění. Druhá Honda skončila totálkou pro změnu po srážce s divočákem - byla to hodně velká rána a autu chyběl předek, ale posádka opět bez zranění. Teď už sice žádnou Hondu nemám, ale přesto jsem zůstal fanouškem značky a v budoucnu si s radostí zase nějakou pořídím.

Honziss
7. května • 9:00

Otazka je, proc ten seat dal stovku skoro o vterinu hur nez je oficialni cas, ktereho spousta uzivatelu (viz videa na yt) bez problemu dosahne?

medvidekYou
7. května • 9:50

Problém hledejme mezi sedačkou a volantem, resp. řidič si vybral vítěze už před jízdou a pak už to jen doladil aby tomu i výsledky odpovídali + lehká korekce časů redakce :-D

ACE
7. května • 8:46

Tak opravdu jsem nečekal, že Honda bude i na zhoblovanejch pneumatikách ve zrychlení dominovat. 308 velké překvapení a plus že ve zrychlení stačí na Seat.

Vana666
7. května • 8:39

Praktické výsledky cupry versus změřené hodnoty z brzdy názorně ukazují, jaké hausnumera vycházejí z válcové zkušebny. Kdy už to konečně pochopí i redakce ?

Marek
7. května • 8:38

Řekl bych, že z těch tří bude nejžádanější seat a pažout... Ten civik je parádní... Ale pro běžného uživatele je moc agresivní...
U těch dvou už to pak bude jen otom, jaké značce dá člověk přednost.

R
7. května • 15:56

Kdyby měl pazout dvoulitr tak není co řešit B-]

Buc
8. května • 9:25

Souhlas, vsak vite jak to vyresil Stig, kdyz mel jez pazoutem

Láďa
6. května • 22:22

jak by skončil Megane RS,když už 265k verze dává stovku za 6s běžně,natož ta 275k?A to je už starý auto relativně....;-);-)

Neurotic
6. května • 21:36

Civic se inspiroval F1 nebo to bylo naopak?:-D Honda zklamala, když už se náhodou rozjede, protože není v nouzáku tak nebrzdí...

Karel
6. května • 20:59

Motor CTR padá do nouzového režimu? No to brzy, nové auto a už se sejří.

Vyplašený závodník
6. května • 21:34

Hondy jsou levné, protože jsou sjačky

Perkins
8. května • 17:50

To vylepšený něco: Hondy levné? Člověče nešťastný...Oprav mě pokud se mýlím...tys nikdy nove motorové vozidlo natoz Hondu nekupoval že...B-]

Vyplašený závodník
6. května • 20:22

Ta Honda je teda pěknej šrot

Budla
6. května • 20:53

Promiň, ale Ty máš v hlavě nasejřeno.

jirka
6. května • 18:51

jeste dodam pro nekoho krap jsem svoji hondu accord dvoulitr devatenact let stary rozjel tachometrove na 220 a pak byly potreba samo brzdy tak jsem sel na ne z vostra. To byl fofr jak raficka padala az brzdy smrdely a to tam mam lepsi desticky ve predu nez standard. Mozna ted placnu blbost z tech 220 na 50 jsem potreboval asi cca fakt se to blbe odhaduje lovim to v pameti jak dlouho asi to trvalo panove muze to byt neco kolem sesti vterin fakt nevim? Dal jsem to s podrazovanim aby se neblokovaly kola pres abs. Kolik jsem mohl ujet metru 150?

USA
8. května • 10:41

6 sekund, tak to je hodne velka bida
prumerny zpomaleni necelých 8m/s2, tedy asi tolik jako nakladak
naopak, kdybys zpomalil z 220km/h na 50km/h na 150 metrech, mel bys prumerny zpomaleni necelých 12m/s2, coz nedaj ani hodne sportovni auta na hodne dobrejch gumáchtak nas tady netahej za nos

Bubaak
6. května • 20:26

Já ti nevim, moje 25 let stara Toyota, tuhle jsem jí rozjel na tacho 230 a když jsem šlápl na brzdu, tak taky brzdila na pár desítkách metrech, destičky teda nesmrděli a to mam blbý EBC :-O
Co mě ale dostalo, když jsem rozjel mamčinu Hondu, brzdila taky a dokonce taky na pár desítkách metrech a to "neměla" zadní destička.
Zítra zkusím Citroena, jestli když ho rozjedu, tak jestli ho ubrzdím, tak mi drž palce :-D Ale myslim si že jo, proč by tam jinak ty brzdy davali

Honziss
6. května • 20:03

2 jirka: hele pocitam z 220-50 si ujel asi tak 170cm nez si narazil do zdi a vypadl z nocniku :D

jirka
6. května • 18:46

tak to jsem si myslel ze kupra bude vyrovnana honde a ejhle taha posledni housle cha koncerne cha

karel
7. května • 12:48

Dost záleží kolik má najeto

Pepik
6. května • 21:19

No nevim ty volsky oko..ja to vidim na Hondu kedze ten krap ani nedojel :-D

jirka
7. května • 11:26

ja jsem to myslel tak ze kdyz ji namerili slusnej vykon ze budou vyrovnani. Takhle to vypada jako kdyby diesel power na brzde kecal a byl zaplacen aby koncernu vzdy nameril vic. Ono jde o to jak se brzda nastavi nekde to tu psali takze nastaveni ve prospech koncernu a nastaveni v neprospech japoncum kterym namerili min.

Papa
6. května • 17:10

VAGinální křápy...B-]B-]B-]B-]

Mitch
6. května • 16:48

Nejaky zdechly kone ma ten Seat.
Peugeot prekvapil teda.

Doporučujeme

Články odjinud