Kde je Mini Cooper JCW ? B-]
výsledky testu jasně ukazují několik faktů u seatu:1. problém mezi volantem a sedačkou, z grafu je jasně vidět kdo nejpomaleji řadil2. problém pneumatik, jednoznačně nejhorší, stačí se podívat na měření v brždění tak ve zrychlení v malých rychlostech, prostě ten výkon nedokáže přenést na silnici
Jedine vseobecne Honda kdo ma doma vi o cem mluvim bezproblemova auta. A vy ostatni to zkuste , jedine tak poznate ze to tak je bez urazeni. Ze si do testu pujci auto ktere neni uplne v kondici nekde pred tim dostalo neskutecnej kour nechapu.
Jaké auto je v testu není problém redakce, ale jen a jen Hondy. Snad si nemyslíš, že redaktoři organizují takový test tak, že si shání, kdo jim z kamarádů půjčí svoje auto. Všechno jsou to auta od oficiálních zastoupení daných značek, tedy auta s minimálním nájezdem. To, že je CTR takto dorasovaný je vizitka Hondy a když nejsou schopni dodat auto v rozumném stavu novinářům, tak komu jinému?
Já si spíš myslím že Honda ví jak dopadají auta po novinářském testování a proto nejsou blázni, aby jim neustále půjčovali ve výborném stavu.
Pokud Honda nezvládne novinářský test tak asi nebude moc kvalitní ne? Protože jinak by po každém testu nepotřebovala GO:-D Navíc pokud auto, které má být pro zábavu zdechne po pár km tak si radši koupím něco co vydrží delší dobu, ikdyby to náhodou mělo jet o něco hůř:-))
ja jezdim na hondach. vykone motory s dobrou spotrebou a crash taky dobrej byl jsem testovaci panak.
Jsem na tom stejně. Moje předchozí dvě služební auta byly Hondy (i-VTEC) a za celou dobu (necelých 80 tisíc km) s nimi nebyl jediný problém (poškození následkem bouraček/odřenin nepočítám) bez ohledu na to, že jsem se k nim často choval dost neurvale. První Honda skončila po nárazu do zdi v důsledku demence řidiče - boční náraz + totální škoda, ale posádka bez zranění. Druhá Honda skončila totálkou pro změnu po srážce s divočákem - byla to hodně velká rána a autu chyběl předek, ale posádka opět bez zranění. Teď už sice žádnou Hondu nemám, ale přesto jsem zůstal fanouškem značky a v budoucnu si s radostí zase nějakou pořídím.
Otazka je, proc ten seat dal stovku skoro o vterinu hur nez je oficialni cas, ktereho spousta uzivatelu (viz videa na yt) bez problemu dosahne?
Problém hledejme mezi sedačkou a volantem, resp. řidič si vybral vítěze už před jízdou a pak už to jen doladil aby tomu i výsledky odpovídali + lehká korekce časů redakce :-D
Tak opravdu jsem nečekal, že Honda bude i na zhoblovanejch pneumatikách ve zrychlení dominovat. 308 velké překvapení a plus že ve zrychlení stačí na Seat.
Praktické výsledky cupry versus změřené hodnoty z brzdy názorně ukazují, jaké hausnumera vycházejí z válcové zkušebny. Kdy už to konečně pochopí i redakce ?
Řekl bych, že z těch tří bude nejžádanější seat a pažout... Ten civik je parádní... Ale pro běžného uživatele je moc agresivní... U těch dvou už to pak bude jen otom, jaké značce dá člověk přednost.
Kdyby měl pazout dvoulitr tak není co řešit B-]
Souhlas, vsak vite jak to vyresil Stig, kdyz mel jez pazoutem
jak by skončil Megane RS,když už 265k verze dává stovku za 6s běžně,natož ta 275k?A to je už starý auto relativně....;-);-)
Civic se inspiroval F1 nebo to bylo naopak?:-D Honda zklamala, když už se náhodou rozjede, protože není v nouzáku tak nebrzdí...
Motor CTR padá do nouzového režimu? No to brzy, nové auto a už se sejří.
Hondy jsou levné, protože jsou sjačky
To vylepšený něco: Hondy levné? Člověče nešťastný...Oprav mě pokud se mýlím...tys nikdy nove motorové vozidlo natoz Hondu nekupoval že...B-]
Ta Honda je teda pěknej šrot
Promiň, ale Ty máš v hlavě nasejřeno.
jeste dodam pro nekoho krap jsem svoji hondu accord dvoulitr devatenact let stary rozjel tachometrove na 220 a pak byly potreba samo brzdy tak jsem sel na ne z vostra. To byl fofr jak raficka padala az brzdy smrdely a to tam mam lepsi desticky ve predu nez standard. Mozna ted placnu blbost z tech 220 na 50 jsem potreboval asi cca fakt se to blbe odhaduje lovim to v pameti jak dlouho asi to trvalo panove muze to byt neco kolem sesti vterin fakt nevim? Dal jsem to s podrazovanim aby se neblokovaly kola pres abs. Kolik jsem mohl ujet metru 150?
6 sekund, tak to je hodne velka bidaprumerny zpomaleni necelých 8m/s2, tedy asi tolik jako nakladaknaopak, kdybys zpomalil z 220km/h na 50km/h na 150 metrech, mel bys prumerny zpomaleni necelých 12m/s2, coz nedaj ani hodne sportovni auta na hodne dobrejch gumáchtak nas tady netahej za nos
Já ti nevim, moje 25 let stara Toyota, tuhle jsem jí rozjel na tacho 230 a když jsem šlápl na brzdu, tak taky brzdila na pár desítkách metrech, destičky teda nesmrděli a to mam blbý EBC :-O Co mě ale dostalo, když jsem rozjel mamčinu Hondu, brzdila taky a dokonce taky na pár desítkách metrech a to "neměla" zadní destička. Zítra zkusím Citroena, jestli když ho rozjedu, tak jestli ho ubrzdím, tak mi drž palce :-D Ale myslim si že jo, proč by tam jinak ty brzdy davali
2 jirka: hele pocitam z 220-50 si ujel asi tak 170cm nez si narazil do zdi a vypadl z nocniku :D
tak to jsem si myslel ze kupra bude vyrovnana honde a ejhle taha posledni housle cha koncerne cha
Dost záleží kolik má najeto
No nevim ty volsky oko..ja to vidim na Hondu kedze ten krap ani nedojel :-D
ja jsem to myslel tak ze kdyz ji namerili slusnej vykon ze budou vyrovnani. Takhle to vypada jako kdyby diesel power na brzde kecal a byl zaplacen aby koncernu vzdy nameril vic. Ono jde o to jak se brzda nastavi nekde to tu psali takze nastaveni ve prospech koncernu a nastaveni v neprospech japoncum kterym namerili min.
VAGinální křápy...B-]B-]B-]B-]
Nejaky zdechly kone ma ten Seat.Peugeot prekvapil teda.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.