Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

35 komentářů

JA-NE
23. července • 14:17

neni to alfa takze nic pre mna :-D

Pepa
17. července • 21:33

V testu jsou opravdu dobré hlášky:Díky správné nastavené geometrii náprav se vám nikdy nestane,že by jste v nájezdu do zatáčky bezděčně otočili volantem příliš a rozkymáceli si tak karoserii,nebo dokonce utrhli přední kola.
Takto chválí každé auto z koncernu a jakto,že jich pak tolik končí rozlácených mimo silnice?
U aut které novináři kritizují,že nemají tak přesné řízení,nedrží dobře zvolenou stopu... ,tam to chápu,ale u auta,které nelze urvat od vozovky? B-]B-]

jirka
17. července • 20:41

Jak tam pisou tu blbost ctyrku pri stopadesati coz je pry u 150 az 180 konovych motoru:-D:-) moje jedno auto 1.5 115 koni 1 - 60, 2 - 110, 3 - 160, 4 - 190. Tzn jednick do sedesTi dvojkad 110 trojka do 160 4 do 190 a papirove max 191 gps 202 na d1.

iuos
17. července • 10:28

třeba ten název není sports-van ale sport-svan :-)

Petr
22. května • 22:53

Všem, kteří zcela nechápou význam označení tohoto Golfu s dovětkem SPORTSVAN: uvedený výraz není výrazem sportovních ambic automobilu, ale možností převozu většího a rozměrnějšího nákladu - sportovní vybavení, OPROTI klasickému GOLFU. Tedy koloběžek, kol, lyží, snowboardů, lodí a lodiček, saků, vaků, paků atd. Tedy pro komfortní cestování aktivních lidí s určitým vybavením dle vlastního gusta. Nic víc, nic méně.

Ivan
16. července • 22:44

zdravím autorevue.cz časopis internetový volkswagenu!!!a prajem este mnoho ucinných reklam
pre automobilku! B-]

Tom
17. července • 8:18

Myslim Ivanku, ze jsi trosku mimo. Pokud by bylo autorevue casopisem Volkswagenu, tak by alespon vedeli, ze ta TSI, co testovali, nebyly rady EA888 ale 211...

Jiří
16. července • 23:03

Pánové, kupte si ho a pak můžete remcat. Mám minulý model, 1,4 TSI a plně spokojen. :-D

Tom
17. července • 7:10

Zkus jine auto a zjistis ze ses nechal nachytat. A za ty penize si vyberes, toho se vubec neboj.

17. července • 8:44

Měl jsi někdy Golf Plus, že jsi tak chytrý? Já jej mám taky a jsem úplně spokojený a to nejsem plakátový kovboj jako někteří tady a měl jsem aut různých značek už hodně, takže mám s čím porovnat.

LOL
17. července • 9:34

a s čím jsi teda spokojený, a jak to auto používáš? Opravdu mě to zajímá (stejně jako ta auta co jsi už měl).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
17. července • 11:02

Používám to auto tak, že s ním jezdím, na jiné věci mám třeba manželku :-D
Vyhovuje mi vnitřní prostor, posuvné zadní sedačky, vyšší posaz a z toho vyplývající pohodlnější nastupování a lepší rozhled, spotřeba paliva (1.4 TSI 90 kW, dlouhodobý průměr 6,3 l), jednoduché a intuitivní ovládání všeho (tempomatu, rádia, nastavování teploty atp.). Co mi trochu vadí je kufr, mohl být o trochu delší, ale to se dá řešit právě posuvem zadních sedadel a v zimě to, že se motor dost dlouho dostává na provozní teplotu. Mám jej od novoty, najeto teď cca 80 tkm a zatím bez jediné závady, ani slavný rozvodový řetěz jsem neměnil, ale možná je to tím, že nejezdím na Longlife olej, měním max. po 15 tkm. Současně mám teď ještě Audi A3, měl jsem Golf 6, 4, 3 a 2, Peugeot 307, Fabii, Ford Mondeo Mk1 a Mk2, Alfy 145, 146, BMW E36 a E34, staré Škodovky, Žiguly, ale to už asi nejsou auta pro srovnávání :-)

LOL
18. července • 10:40

Tak kdybych jezdil sám a chtěl vyšší posaz, tak si pořídím právě něco menšího a levnějšího (něco jako ix20). Proto jsem psal, že nechápu cílovku tohoto auta.

18. července • 13:06

Já třeba sám nejezdím. Že ty nechápeš cílovku ještě neznamená, že takové auto svoji cílovku nemá...

LOL
19. července • 19:34

Pokud nejezdíš sám, tak bych řekl, že bude problém s místem, minimálně tím směšným kufrem. Prostě buď pohodlné ježdění pro 4 lidi, nebo rozumný kufr. Stále mi to s danou cenovkou nedává smysl. Sorry.

Antiautomat
17. července • 11:17

Ten lonklajf olej ma zaujima, v A3 menis takisto? (ak je to teda TSi). Zaujima ma to pretoze zase ciste logicky maly motor, z ktoreho treba dostat viac vykonu ma tie vnutornosti zatazene viac (navyse kedze su mensie, tak na mensej ploche)...a tak mi zakonite pride ze citlivost na kvalitu oleja stupa. Nestudoval som marketing takze o fyzike viem velke gulove, ale 80.000 bez poruchy (navyse s tymto motorom) a ten olej mi uz celkom pasuje dokopy, to uz stoji za uvahu.

17. července • 11:34

Ano, v té Audi taky měním max. do 15 tkm, používám 5W-40 a jen od Millers Oils nebo Petro-Canada. Ono to cenově stejně vyjde skoro stejně, tak proč kurvit motor olejem, který už nemaže.

Antiautomat
18. července • 9:38

Dik za info, tych 15.000 povazujem tiez za rozumne maximum

homer
16. července • 23:37

měl jsem jednoho z prvních, dehtovou funglovku , tři roky a nebavilo mě na něm vůbec nic - kolik ti je 75?

Čobol
17. července • 0:05

A tebe? 15 :-P

LOL
16. července • 20:37

Nevím, nechápu asi cílovou skupinu pro tahle auta. Ani kombík, ani MPV (zato mají nedostatky obou karosářských variant). Šířka je dost úděsná, když se člověk podívá na enface auta (realita je pouhých cca 1540mm).
Jediné pozitivum je posuvná zadní lavice a lehce větší rozměry od standardního Golfu (tj. malý hatchback). A za to dát více než půl míče, to chce střelce alespoň ranku Revana (ten ale nakupuje jen na vrakáčích, pardon, u voňavých dealerů vojetých vojetin.)

Trcka
16. července • 19:30

Docela zajímavý test akorát si upravte výšku u všech aut. Dali jste tam hodnoty s otevřenou kapotou motoru. :-)

Antiautomat
16. července • 15:19

Hm nazov nazov...pravdupovediac (a nebite ma), furt lepsie ako nejaky kaskaj a podobne kktiny. Proti dizajnu nemam takisto nic, paci sa mi jednoduchost tvarov a vobec funkcionalizmus ako taky. Problem je, ze v palete motorov neexistuje vhodny benzinak (rozumej jednoduchy a spolahlivy), no a tie podpriemerne (doslova) diesle su totalne predrazene. Vyriesila by to jednasestka v benzine a verzia, ktora sa nesucha bruchom po zemi (rozumej nedostatocna svetla vyska), ale to uz je stara pesnicka.

Tom
17. července • 8:19

Jenze tady je TSI rady 211, ktere se montuje ca 2 roky. A zatim nevim, ze by melo nejakou konstrukcni chybu jako drivejsi rada...

Antiautomat
17. července • 9:17

Uz len samotny princip preplnat maly benzinovy motor je konstrukcnou chybou. Ale ich marketing Ti uz fyziku vysvetli lepsie, kto nestudoval marketing vie o motoroch velke gulove..

veto
17. července • 16:40

nezastavam sa vw ako takeho, ale teraz vo vseobecnosti (renault, ford, vw, opel atd) , preco je vlastne zle preplnovat maly motor? Ved v turbodizloch su ovela vacsie tlaky na danu kubaturu a tam nikto nepinda?

Antiautomat
18. července • 9:35

Pretoze atmosfericky naftovy minimotor by ste museli tlacit aj z kopca, je to dane skratka jeho fungovanim - kde na to aby ste dostali enegiu z tazkeho paliva potrebujete ine podmienky ako pri benzinaku - tam je situacia ina, pracuje s inym palivom a prave preto ho umele ''nafukovat'' z extremnych objemov ako 1.2 je pomylene. Co ziskate v porovnani s takou trebars atmosferickou jednasestkou? Mozno plochejsiu krivku na tocivom momente a iluziu ze ''ono to ide'', ale za cenu uplne zbytocnej zlozitosti, o nadmernom namahani a opotrebeni nehovoriac - co dalej s tym spravi vybehany lonklajf olej uz asi netreba rozvadzat. Nie je mi zname ze by sa za poslednych par rokov nejak extremne zlepsili ci uz paliva alebo material, z ktoreho je ten motor postaveny (a ked citam o marketingovych zazrakoch ako bakelitove olejove vane, skor by som tvrdil opak). Taketo zakaznicke ''bonusy'' nech si strci cely marketing niekam dozadu. A akoze, bez turba to nejde? Ale ale ale no...trebars taka atmosfericka jednasestka s jeden pol tony vaziacou sportage dokaze zahybat viac nez by ste vobec cakali. Ina situacia je ked zacnete preplnat taku trebars jednasestku, tam sa vzduchu uz zmesti samozrejme viac.

Čobol
17. července • 0:04

Robertok je iba náhražka, ale ty si ozaistný ko...

Lacomme
16. července • 16:22

Ty vole, zase snuska kecu k te spolehlivosti, jeste to tady chce toho magora s vice nez dekadu starou Hondou (Jirka, nebo jak), ktery nas bude poucovat jak ta jeho pravda je nejlepsi :-D

Antiautomat
17. července • 8:59

Po tom, co skoncili tie vsetky nemoderne, neekologicke, nekvalitne a notoricky poruchove TDi 66/81kW a 1.6 55/75kW, su vsetky skvele moderne koncernove motory dokonalym vzorom nenarocnosti, vykonu, kvality a dlhovekej spolahlivosti (bohate naddimenzovane suciastky, dokonale testovanie apod), skratka pol miliona musi natocit kazdy z nich nech sa deje co chce.

Tom
16. července • 17:21

Antiautomat je "prakticky smyslejici grafoman" ....

16. července • 12:59

To zase bude v diskuzi nablito...

Jiří Kokoška
16. července • 15:03

Jasně vypusťte Revana! :-D

LOL
16. července • 20:20

Revan právě ejakuloval a šel si pro nové spodky. Bude tu hned. :-D

Jiří Kokoška
16. července • 10:28

Další koncernový zázrak za hubičku! :-P

Doporučujeme

Články odjinud