Dvojče Fiatu Ducato musí do servisu, hrozí mu zaseknutý plynový pedál

Ram ProMaster je americké dvojče oblíbené evropské dodávky Fiat Ducato. Celkem 9655 ProMasterů modelového roku 2014 musí do autorizovaných servisů, kde jim bude nainstalován nový doraz plynového pedálu. Při sešlápnutí akcelerátoru pod určitým úhlem totiž hrozí, že pedál zůstane zaseknutý v otevřené poloze. 

Tajné | Zajímavosti | Americká auta | Byznys | Užitková auta | Fiat | Ostatní značky

Ram ProMaster City: další kabát pro Fiat Dobló, tentokrát pro USA

Automobilka v oficiálním komuniké zdůrazňuje, že se jedná o dobrovolnou svolávací akci a že v této souvislosti neeviduje žádná zranění, nehody nebo stížnosti zákazníků. Připomíná také, že všechny vozy z produkce Chrysler Group jsou vybaveny systémem „brake override“, který při současném sešlápnutí plynového a brzdového pedálu odpojí přívod paliva do motoru. 

Chrysler pro jistotu informoval o problému sesterský Fiat, i když ten údajně neeviduje žádný případ zaseknutého pedálu „díky specifickým konstrukčním charakteristikám“ Ducata. 

Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 35 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků