Dvě speciální série pro Mercedes ML63 AMG

Mercedes-Benz připravil hned dvě limitované edice pro nejvýkonnější provedení řady ML, tedy model ML63 AMG.

V obou případech se bude jednat o modifikace nejvýkonnějšího provedení tohoto velkého a i u nás velmi populárního SUV, tedy typu ML63 AMG. Série 10th Anniversary přiomene desetiletí působení značky AMG na poli kategorie SUV, zatímco Performance Studio bude exhibicí všeho, čeho jsou ve firemním středisku AMG v Affalterbachu schopni. Prvním SUV s přívlastkem AMG byl před deseti lety Mercedes-Benz ML55 AMG a i přes jeho vysokou cenu se ho prodalo celkem velmi slušných 11 000 kusů. Následnický model ML63 AMG přinesl ještě lepší dynamické parametry.

ML63 AMG 10th Anniversary se vyznačuje přepracovaným vzhledem předního nárazníku a kapoty, jednadvacetipalcovými litými koly a uvnitř pak speciálním dvoutónovým čalouněním kůží nappa, jež je k dispozici ve dvou barevných kombinacích černá/šedá a černá/béžová. Sedadla nové konstrukce nabízejí mnohostranné elektrické nastavování a vestavěné vyhřívání.

Provedení Performance Studio ML63 AMG je příkladem široké nabídky doplňkových výbav. Vyobrazené provedení je vyvedeno v hnědé metalíze Peridot a osazeno jednadvacetipalcovými litými koly s pěti zdvojenými paprsky lakovanými v barvě karosérie. Řada chromovaných doplňků zdůrazňuje linie mohutné karosérie. Také v tomto případě jsou sedadla čalouněna kůží nappa, ovšem se zvýrazněnými švy a naznačeným prošíváním na předních i zadních sedadlech a dveřních výplních. Kůže je opatřena „porcelánovou“ povrchovou úpravou a v kontrastu s ní vynikají prvky z černé kůže a alcantry. Leskle černé obklady středové konzole spolu s černými koberci celkové kontrastní pojetí podtrhují.

Verzi 10th Anniversary bude možno objednávat v prvním kvartále příštího roku, zatímco ML63 AMG v individuální úpravě Performance Studio lze do výroby zadávat již nyní. Do široké škály příplatkových prvků patří nejen designérské doplňky či celé sady interiérů, ale také zvláštní pérování, vrzdový systém, nebo litá kola, vše zajišťováno v oddělení Performance Studio AMG v Affalterbachu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Mercedes - Benz ML63 AMG 10th Anniversary
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes - Benz Performance Studio ML63 AMG
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků