Dvanáctiměsíční záruka auto-plus i na ojeté vozy

Síť prodejců ojetých vozů auto-plus neustále hledá cesty, jak zatraktivnit nabídku služeb svým zákazníkům, a proto přichází s programem komplexní záruky pro ojeté vozy.

Nízké ceny ojetých automobilů bývají často vykoupeny rizikem možných budoucích nákladů na odstranění skrytých nebo nově vzniklých vad a poruch. U vozidel z auto-plus nyní mohou zákazníci tuto nejistotu zcela eliminovat a pořídit si záruku na ojeté auto podobně, jako kdyby bylo nové.

Záruka auto-plus výrazně rozšiřuje roční zákonem stanovenou záruku na skryté vady. Je rovněž dvanáctiměsíční, avšak kryje i vady, které se projeví v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu. Konstrukční části, jejichž opravy lze v rámci záruky hradit, zahrnují v podstatě celé vozidlo.

Nastane-li situace, kdy je nutná oprava, vydá se majitel automobilu za prodejcem auto-plus, a ten již vše ostatní zařídí. Cena opravy je pak buď celá, nebo z velké části hrazena právě ze Záruky auto-plus.

Ze záruky jsou vždy kompletně kryty mzdové náklady na opravu a příslušný podíl materiálových nákladů na náhradní díly. U vozidel s nejvýše 100 000 najetými kilometry jsou materiálové náklady hrazeny 100%, do 120 000 km činí spoluúčast majitele vozu 20 %, do 140 000 km 40 % a nad tuto hranici 60 %.

Záruku auto-plus je možné po vypršení garanční doby prodloužit o dalších 12 měsíců a takto neustále pokračovat až do najetí 150 000 km nebo do stáří vozidla 5 let od první registrace.

Partnerem auto-plus pro poskytování záruky je pojišťovna CarGarantie, která před více než 35 lety zavedla jako první poskytovatel záruku na ojeté vozy v Německu. Záruka auto-plus je platná v zemích střední a západní Evropy.
Vzhledem k vysoké kvalitě vozů prodávaných v síti auto-plus je jen velmi málo vozů, na které není možné uzavřít smlouvu o záruce.

Záruky auto-plus mohou také využít všichni zákazníci, kteří nakupují ojetý automobil přes leasingovou společnost ŠkoFIN. Pro ně byl vytvořen speciální auto-plus finanční produkt, v jehož rámci je záruka na ojetý vůz již obsažena.

Další informace o Záruce auto-plus jsou k dispozici na stránkách www.auto-plus.cz.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Největším partnerem auto-plus je pražská společnost Auto Jarov, která včera otevřela nový autosalon s nabídkou více než 100 zánovních a referentských vozů.
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků