Dvanáctiměsíční záruka auto-plus i na ojeté vozy

Dvanáctiměsíční záruka auto-plus i na ojeté vozy

Síť prodejců ojetých vozů auto-plus neustále hledá cesty, jak zatraktivnit nabídku služeb svým zákazníkům, a proto přichází s programem komplexní záruky pro ojeté vozy.

Nízké ceny ojetých automobilů bývají často vykoupeny rizikem možných budoucích nákladů na odstranění skrytých nebo nově vzniklých vad a poruch. U vozidel z auto-plus nyní mohou zákazníci tuto nejistotu zcela eliminovat a pořídit si záruku na ojeté auto podobně, jako kdyby bylo nové.

Záruka auto-plus výrazně rozšiřuje roční zákonem stanovenou záruku na skryté vady. Je rovněž dvanáctiměsíční, avšak kryje i vady, které se projeví v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu. Konstrukční části, jejichž opravy lze v rámci záruky hradit, zahrnují v podstatě celé vozidlo.

Nastane-li situace, kdy je nutná oprava, vydá se majitel automobilu za prodejcem auto-plus, a ten již vše ostatní zařídí. Cena opravy je pak buď celá, nebo z velké části hrazena právě ze Záruky auto-plus.

Ze záruky jsou vždy kompletně kryty mzdové náklady na opravu a příslušný podíl materiálových nákladů na náhradní díly. U vozidel s nejvýše 100 000 najetými kilometry jsou materiálové náklady hrazeny 100%, do 120 000 km činí spoluúčast majitele vozu 20 %, do 140 000 km 40 % a nad tuto hranici 60 %.

Záruku auto-plus je možné po vypršení garanční doby prodloužit o dalších 12 měsíců a takto neustále pokračovat až do najetí 150 000 km nebo do stáří vozidla 5 let od první registrace.

Partnerem auto-plus pro poskytování záruky je pojišťovna CarGarantie, která před více než 35 lety zavedla jako první poskytovatel záruku na ojeté vozy v Německu. Záruka auto-plus je platná v zemích střední a západní Evropy.
Vzhledem k vysoké kvalitě vozů prodávaných v síti auto-plus je jen velmi málo vozů, na které není možné uzavřít smlouvu o záruce.

Záruky auto-plus mohou také využít všichni zákazníci, kteří nakupují ojetý automobil přes leasingovou společnost ŠkoFIN. Pro ně byl vytvořen speciální auto-plus finanční produkt, v jehož rámci je záruka na ojetý vůz již obsažena.

Další informace o Záruce auto-plus jsou k dispozici na stránkách www.auto-plus.cz.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Největším partnerem auto-plus je pražská společnost Auto Jarov, která včera otevřela nový autosalon s nabídkou více než 100 zánovních a referentských vozů.
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků