Dva vylepšené agregáty pro Audi A4 jdou do prodeje

11 komentářů

Hans
16. června • 20:42

Áááááá, naskok diky technice - 8 let po BMW (Valvetronik) zacina Audi se zdvihem ventilu. A je to bez "sperklapky" a s plynulym zdvihem, nebo jen vicestupnova (jako Honda)?

Icer
15. června • 20:26

Ten jejich upraveny 122k 2litrovy diesel je teda tah. Lide, kteri si kupuji Audi se urcite zas tolik nepozenou za spotrebou. Osobne bych dal prednost silnejsi 140k verzi nez teto novince.
P.S.: Take apeluji na uvedeni vykonu i v kW.

Špizek
15. června • 23:56

Mozna by ses divil, ale i movite zajima spotreba. A pokud pak srovnas s BMW 318d se spotrebou 4,7 l nebo 320d s 4,8 l, pak Audi, pokud chce obstat v konkurencnim boji, se muselo k BMW alespon trochu priblizit...

joj
15. června • 23:59

Pokud mel byt napr 318d jako priklad auta, ktery si kupuju "moviti" lide, pak je videt, ze si pod tim slovem kazdy predstavujeneco jinyho.

Špizek
16. června • 22:34

OK, mozna jsem mel napsat "majetnejsi", kazdopadne s par priplatkovymi polozkami se dostanes i u 318d na mega, a takoveto auto si muze dovolit jen ten, jehoz prijmy jsou nekde na urovni 3-nasobku prumerne mzdy a vyse. A tim prispevkem jsem chtel rici, ze i mnohe z techto lidi spotreba zajima.

Matej Klamo
15. června • 21:12

S tym uvadzanim vykonu v kW je to rozne, v tomto konkretnom pripade sa vykon v kW neuvadzal ani v jednej z dvoch sprav, z ktorych som vychadzal, vsade bol uvedeny len vykon "v konoch". Samozrejme pokial sa uvadza vykon v oboch jednotkach, pre mna to nie je problem tak napisat a tak to aj robim. Ale bolo by fajn, keby to aspon "vyssie zdroje" uvadzali dvojmo, to uz vsak ja neovplyvnim. :-)

Zelí
15. června • 20:38

Brusel je osel. Tedy je nutno upravit portofolio vyráběných modelů tak, aby průměr co2 byl v normě. Takže se budou tyto zázraky v nabídce vyskytovat.

simson
15. června • 20:15

Taky bych přivítal údaje raději v kW, alespoň v závorce:-)

nornik
15. června • 11:03

Primlouval bych se za uvadeni vykonu vozidel v jednotkach odvozenych z jednotek SI, tedy ve wattech ci kilowattech.On totiz kun neni vzdy ten samy kun ... viz treba: http://cs.wikipedia.org/wiki/Koňská_sílaDekuji

Špizek
15. června • 23:41

Souhlas! Kone jsou passe...

JP
15. června • 19:16

slusny benzinak a ta spotreba. sice urcite bude optimistickejsia lebo s takym motorom jazdit kombinovane pod 7l to je lahka noha.Ale je to mozne taky krutiak v bezinovom 2litry od pomerne nizkych otacok to je pekny motor. Pre svizne jazdenie uz v ekonomickom pasme otacok s takou spotrebou je to vybovne.cez 200koni a spotreba pod 7l na benzin slusne :-)

Doporučujeme

Články odjinud