Dva nové motory pro Nissan Qashqai+2 na našem trhu

Nissan rozšířil nabídku motorů pro Qashqai+2 o zážehový motor s objemem 1,6 l a vznětový motor s objemem 1,5 l. Na náš trh se tak dostávájí už v listopadu tohto roku namísto původné plánovaného ledna 2009.

U modelu Qashqai+2 tak mají zákazníci v současnosti na výběr ze čtyř motorů – dvou vznětových a dvou zážehových. Dosud jej bylo možné zakoupit s dvoulitrovým zážehovým motorem s výkonem 103 kW (140 k) či vznětovým 2,0 dCi a výkonem 110 kW (150 k). Novinkami jsou benzinový motor s objemem 1,6 l a výkonem 84 kW (115 k) a menší diesel 1,5 dCi s výkonem 78 kW (106 k).

Pouze pro připomenutí - Nissan Qashqai+2 je delší a větší v porovnaní s jeho původní verzí a nabízí tak především více místa v interiéru a díky tomu i třetí řadu sedadel.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Qashqai+2
Nissan Micra 1.461
Rok výroby: 2005
Stav: 131 015 km
Cena: 40 000 Kč
Nissan Qashqai 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 68 719 km
Cena: 195 000 Kč
Nissan Micra 1.386
Rok výroby: 2006
Stav: 102 563 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek