Druhá generace Audi R8 se ukáže v Ženevě. Dorazí také jako e-tron

Ženeva se blíží a začínají se objevovat informace o tom, která auta budou na prvním letošním velkém evropském autosalonu k vidění. Těšit se můžete třeba na novou generaci Audi R8. Ta se v Ženevě ukáže jak v klasické variantě, tak coby elektrické provedení e-tron.

Audi

Audi R8 e-tron: další elektrikář do výroby

Alespoň takovou informaci sdělil kolegům z australského CarAdvice Ulrich Hackenberg, člen představenstva Audi. Ten v rozhovoru prohlásil, že se nový e-tron ukáže spolu s druhou generací R8 a stane se tak právě v Ženevě. Z dalších informací vyplývá, že nová R8 pravděpodobně přijde o manuální převodovku, protože dvouspojkový automat je rychlejší a sportovnější.

Testy | Srovnávací testy | Sportovní auta | Audi | První svezení | Porsche

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Co se samotného Audi R8 e-tron týká, spekulace slibují dojezd na jedno nabití přes 500 kilometrů. Automobilka navíc tento model údajně použije jako ukázku nových technologií, které budou následně použity také u ostatních modelů.

Druhá generace Audi R8 by se po své ženevské premiéře měla představit ještě letos také na českém trhu.  

SUV | Byznys | Hatchbacky | Audi

Audi oficiálně uvedlo na český trh modernizovanou A1 a Q3

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků