Driftovací Volkswagen Passat: V8, zadní pohon a nitro

Speciál, se kterým bude driftovat Tanner Foust, opravdu nemá s vaším služebním Passatem mnoho společného…
Seznam kapitol
  1. Driftovací Volkswagen Passat
  2. Fotogalerie: Driftovací VW Passat

O Spojených státech amerických se říká, že je to země neomezených možností. No, jak pro koho, ale pokud jde o stavbu driftovacího speciálu ze sedanu Volkswagen Passat, asi to vyžaduje skutečně téměř neomezené zdroje. A hlavně neomezenou fantazii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální Passat na závody v driftování pohání osmiválec 7,4 litru, který při použití oxidu dusného vyprodukuje až 900 koní výkonu

Zatímco u nás si běžný samozvaný drifter vystačí s ojetým Passatem 1.9 TDI a ruční brzdou, v Americe to přeci jen myslí vážně. Především použijí vidlicový osmiválec o objemu 450 kubických palců (7,4 l) a rozhodnou se pohánět raději zadní kola. Asi nemusíme připomínat, že běžný Passat, i ten americký, je předokolka...

Testy | Sedany | Volkswagen | Volkswagen Passat

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Osmiválec drtí zadní pneumatiky výkonem 700 koní ve standardním nastavení a pokud řidič, kterým není nikdo jiný než závodník Tanner Foust, použije nitro, výkon motoru se krátkodobě zvýší na 900 koní. Převodovka je jen čtyřstupňová, což na driftování stačí.

Tanner Foust, kterého sponzoruje výrobce energetických nápojů Rockstar (a vy ho možná znáte také jako moderátora amerického Top Gearu), bude tento Volkswagen Passat používat při závodech Formula Drift a také při různých exhibičních vystoupeních.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Driftovací Volkswagen Passat
  2. Fotogalerie: Driftovací VW Passat
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků