Driftovací mód Focusu RS není pro každého. Tady je důkaz!

Nová generace Focusu RS dostala driftovací mód, díky kterému by měl být schopen jezdit "bokem" snad úplně každý. Není tomu tak...

Ford Focus RS je výborné auto, dokonce bychom se jej nebáli označit za revoluční. Zatímco první dvě generace měly přední pohon a díky síly na jedinou nápravu to s nimi občas nebylo lehké, novinka je díky čtyřkolce o něco přívětivější. Ba co víc, dostala i perfektní novinku pro víkendové řádění.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Hatchbacky | Ford | Volkswagen | Volkswagen Golf | Ford Focus

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Řeč je o speciálním driftovacím módu, díky kterému by měl s vozem umět jezdit dveřmi napřed snad úplně každý. U vozu je znát podpora předních kol a je proto potřeba mít pro celou akci trochu více místa a ovládat auto natolik, že dokážete reagovat na změny jeho chování. Je relativně „hodné“, nicméně když je řidič jelito, nepomůže vůbec nic. Jak to potom dopadá, uvidíte v přiloženém videu. Tohle prostě zažít nechcete!

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků