Traťový rekord pro předokolky na Nürburgringu nemluví vůbec za nic, protože jej zajel upravený prototyp CTR a nikdo jej jako rekord neuznal. S produkčním CTR Honda žádný rekord nezajela (ač to při zveřejnění času prototypu slibovala). Rekord stále drží MRS následovaný Cuprou. Každý si to může ověřit zde. http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife...
Mozna byste mohl prestat delat chytraka a zjistit si vsechny informace.Honda ten cas zajela se seriovym vozem doplnenym o klec kvuli bezpecnosti testujiciho jezdce. Tato klec byla v aute nainstalovana tak, aby nezvysovala tuhost karesie. Vzhledem k hmotnosti klece, byla vymontovana jednotka klimatizace, aby se priblizne vyrovnal vahovy rozdil. Honda planovala zajet oficialni rekord pozdeji. Bohuzel po tragicke smrtelne nehode nekolika divaku byl okruh uzavren a trat se na nekolika mistech upravila. Byly zakazany zavody, omezena rychlost a zruseny pokusy o rekord ringu. Dalsi veci je, ze zajizdet rekord v zime neni idealni. Takze si priste odpustte ty blaboly, jak automobilka podvadi.
Nauč se číst, nikde netvrdím, že Honda podvádí, pouze tvrdím, že nedrží rekord NS, protože kolo nezajela se sériovým autem. Můžeš to okecávat jak chceš a papouškovat marketingové slinty výrobce, ale auto s rámem a vybrakovaným vnitřkem (mj. tam nebyly ani zadní sedačky) není sériové auto. A času zajet rekordní kolo se sériovým autem měli hromadu ještě před zákazem na NS. Ze srovnání sériových aut v různých testech vyplývá, že soupeři jsou na okruhu rychlejší, takže na NS tomu může být těžko jinak. Naposledy na Sachsenringu dostal CTR dvě sekundy od MRS a sekundu od Cupryhttp://www.autobild.de/artikel/civic-type-r-mega... ...
jsem hondar a driv kdyz udelala honda ostre auto byl k tomu i podvozek. Tady je videt ze ten podvozek chybi viz integra nsx typer z devadesatych let crx prelude aj muj accord dvoulitr a trilitr. Vlastnil jsem prelude dvoulitr perfekt podvozek, accord coupe trilitr drzel jeste lip nez prelude, ted mam accorda dvoulitr a vzadu mam z vyroby vice prvek se stabilizacni tyci taky v zatackach perfektne drzi viz na rodzil od fabky tsi co jsem mel pujcenou to jsem mel strach ji vubec do zatacky pustit. Hondo prosim na typer viceprvek stabilizacni tyc a lepsi rozmisteni vahy a budou zase skvela auta.
Jirka,asi nemas ani ponatia co to ma za podvozok ,inak by si taky nezmysel nenapisal . To video mi pride ako cisty fail ,ukazka ,ako sa nema jazdit,ako sa nema prepalit rychlost a ktora stopa je nezmyselna.
To video me taky prijde jako fail. Zamerne to auto vodi do spatne stopy, ma prepalene rychlosti na vjezdu do zatacek a radi ve spatnou dobu. Nevim, co si o tom mylset.
Nerozumím mu ani za mák, ale je vidět, že jakmile se to jednou hrne rovně, tak nezbývá než se modlit za dostatečně širokou krajnici.Výkon vlastně jako Porsche 911 z dob mého mládí - v hatchbacku "za milion" - ptám se proč? (to neplatí jen pro Hondu, k čemu je takové malé "levné" auto s takovým výkonem) Proč taková cenová degradace nesmyslných dynamických schopností? Jinak asi proč ne... Tak si říkám, jestli to ze mě nemluví závist, možná ano, ale to je jedno. Dřív prostě mělo "GTI" trochu vyšší výkon, naladěný podvozek, lepší brzdy a pár spojlerů. Dneska mají "GTI" výkon a schopnosti Porsche, skoro nejsou k rozeznání, ale cenově jsou na tom vlastně stejně jako dřív. Dřív tak jako tenhle Type-R vypadaly a jezdily homologační speciály, nad kterými dnes roníme slzy nostalgie, dneska je to jen trochu dražší módní zboží, které za pár let nikoho nezaujme...Pak se nedivme, že se neprodávají hezké sporťáky kromě supersportů a že všichni cpou pod kapoty nejmíň 2 turba, když vše co můžete chtít dostanete v komerčním balení "velikosti Golf" za výprodejovou cenu. Pak jsou nářky nad všemi těmi Capri, Celicami, Calibrami, Corrady (proč jsou všechny na C), Prelude, 200SX a spol. trochu liché.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.