Drift King Keiichi Tsuchiya bojuje s nedotáčivostí Hondy Civic Type-R

Nedotáčivost je nepřítel okruhové zábavy. Vlastně nepřítel jakékoli zábavy za volantem. Jak můžete vidět na přiloženém videu, i takový mistr jako Keiichi Tsuchiya, který zpopularizoval techniku řízené jízdy přetáčivým smykem, má s trakcí Civicu Type-R problémy.

Autosalony | Honda Civic | Hatchbacky | Ženeva 2016 | Premiéry | Honda

Honda Civic hatchback je o krok blíže realitě. Zatím jen jako prototyp

Pravda, z videa je zřejmé, že nepanovaly úplně ideální podmínky na trati a už z povahy Hondy Civic Type-R je jasné, že tomuto ostrému hatchbacku bude víc než  klikatá motokárová trať vyhovovat rychlý okruh. Ostatně traťový rekord pro předokolky na Nürburgringu mluví za vše.

Pokud ovládáte japonštinu, budeme rádi za aspoň obecné popsání dojmů, které Drift King z Hondy Civic Type-R má. Ještě stojí za to připomenout, že Civic Type-R používá poprvé přeplňovaný motor, v tomto případě dvoulitr o výkonu 228 kW (310 k) v 6500 ot./min. Při ideálních podmínkách má Civic Type-R zdolat metu 100 km/h za 5,7 sekundy a údajně se rozjede až na 270 km/h.

Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků