Drag Race: Škoda Octavia Combi RS vs. Seat Leon ST Cupra

Škoda Octavia Combi RS proti Seatu Leon ST Cupra 280. Teoreticky to je zcela jednoznačná věc, protože Octavia má mít výkon pouze 162 kW (220 koní), zatímco Leon má pod kapatou 206 kW (280 koní) a ještě k tomu navíc používá samosvorný diferenciál. Jenže v reálném provozu je všechno trochu jinak. Od výkonu, přes naměřenou dynamiku, až po tu jednoznačnost ve prospěch Seatu. Na videu je malá ukázka.

Video | Kombi | První svezení | Seat

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Postavili jsme obě auta vedle sebe a vyzkoušeli klasickou disciplínu v podobě sprintu na čtvrt míle. Ano, Seat vyhrál, ale rozhodně nezničil Octavii rozdílem třídy. Mimochodem, obě auta dorazila do testu s manuální převodovkou.

Testy | Kombi | Škoda | Nová Octavia | Škoda Octavia

Test Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG: absolutní špička  

Kompletní článek, ve kterém najdete výsledky měření výkonu na brzdě, hodnoty zrychlení i zpomalení a všechno to hezky vzájemně porovnané, chystáme na příští týden. Máte se na co těšit, protože v tomto případě se ukázalo, že skoro nic není tak, jak to má být. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků