Dotykový displej je podle BMW "mrtvý". Na CES ukáže holografický

Na lednové výstavě chce německá automobilka světu předvést budoucnost ovládání. Zapomeňte na klasické dotykové displeje.

Futuristická palubní deska BMW budoucnosti už nebude obsahovat žádné dotykové displeje. Na ty a různá tlačítka zřejmě můžete definitivně zapomenout. Budoucnost vidí německý výrobce v holografickém displeji.

Ten by měl sloužit jako nová forma ovládání budoucích modelů. Tento nový prvek chce automobilka představit během lednové výstavy CES.

Zajímavosti | Bezpečnost | Krimi

Asistenční služba BMW překvapila zloděje. Na dálku jej zamkla v autě  

Systém HoloActive Touch je novým infotainment rozhraním. Spojuje gesta a virtuální dotykové displeje. Holografické promítání se může vznášet prakticky kdekoliv v dosahu ruky řidiče.  

Všechny funkce zobrazené na obrazovce je řidič schopen ovládat bez jakéhokoliv fyzického kontaktu. Kamera bude snímat pozici prstů a zaregistruje jakmile přijdou do styku s holografickou projekcí.

Klepněte pro větší obrázek

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 142 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 147 579 km
Cena: 165 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 45 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků