A my v ČSSR jsme měli za vrchol automobilového světa 30 let starého licenčního Fiata s názvem Lada 2105 nebo Škodu 135 L, pěkné srovnání toho kam jsme to dotáhli...!
Co takova Tatra T613? To byla preci jen vyssi uroven nez ta Lada..
a byla designovana italskym studiem Vignale... ;-) http://www.carstyling.ru/en/car/1969_tatra_t613...
Kdepak vrchol mezi dostupnymi byla 2107 :)
Díky za doplnění, odhadoval jsem, že ještě v 86 nebyla, ale byla od 82, to jsem hrubě zkreslil situaci. :-D
1. auto není počítač ani tablet!2. je to další forma šetření, protože vyrobit dotykáč je levnější než kvalitní mechanické tablo nebo mechanické budíky3. hejlové to zaplatí, protože to je "super novinka"
Divím se, že to EU nezakáže. Ovládání dotykovým displejem je ta nejnebezpečnější věc. Stejně jako displeje místo rafiček. Třeba no nových motorkách je to celkem časté. Sice je to na pikaču vidět ale je to in a laciné...
Ano, rozdíl mezi tím Buickem a dnešními auty je hlavně v připravenosti zákaznictva. Chtělo to pořádnou reklamní masáž, aby si to zákazníci sami přáli a připlatili.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.