Dongfeng Peugeot Citroën Automobile chystá 3. továrnu v čínském Wuhanu

Slavnost se konala za přítomnosti člena představenstva PSA Peugeot Citroën a ředitele pro Asii pana Grégoire Oliviera, generálního ředitele skupiny Dongfeng Motors pana Xu Pinga, generálního ředitele DPCA pana Maxime Picata, zástupce generálního ředitele DPCA pana Xiandonga Qiu a zástupců rady města Wuhan a prefektury Hubei.

Továrna se bude stavět ve dvou etapách, roční kapacita výroby se v roce 2013 zvýší na 150 000 vozů a v roce 2015 na 300 000 vozů.

Wuhan 3 bude vyhrazen pro vozy platformy 1 PSA Peugeot Citroën. Bude zde lisovna, karosárna, lakovna a montážní linka, dále zázemí logistiky, administrativy a sklady.

Grégoire Olivier při slavnostním ceremoniálu prohlásil: „Zahájení stavby továrny Wuhan 3 je významným krokem v rozvoji skupiny PSA Peugeot Citroën v Číně. DPCA bude mít v nové továrně v roce 2015 k dispozici výrobní kapacitu 750 000 vozů ročně. Díky této výrobní základně bude společnost DPCA schopná sledovat růst trhu a zvyšovat svůj podíl na čínském trhu s cílem dosáhnout v roce 2015 podíl 5 %.

V prvním čtvrtletí 2011 prodala DPCA více než 100 000 vozů, což znamená nárůst o 15 %.

Zdroj: Citroën
 

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků