Dodge Viper SRT10 ACR: rekordní jízda na Nürburgringu

Přetahování o nejrychlejší sériový automobil na Nürburgringu má další pokračování. Už dříve se objevily zprávy o tom, že Dodge Viper SRT10 ACR překonal čas zajetý Lexusem LFA, a to přibližně o dvě a půl vteřiny. Teď tu máme konečně video, na kterém je rekordní jízda zachycena. Nový rekord má hodnotu 7:12,13.

O pohon rekodního Dodge Viper se stará vidlicový desetiválec o objemu 8,4 l. Jeho maximální výkon činí 600 k a točivý moment vrcholí hodnotou 759 Nm. Na zadní kola jde síla motoru přes šestistupňovou převodovku. Nejlepší čas mezi sériovými automobily má na svědomí jezdec Dominik Farnbacher. Pro úplnost dodejme, že Viper SRT10 ACR byl nejrychlejším sériovým automobilem na Nordschleife už v roce 2008.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků