No podle výsledku spíš 1:34, ale USA je země neomezených možností, třeba tam dnes znamená včera a 9 zaokrouhlení dolů :-D
Doufám, že přijde další generace, jinak musím říct že toto rozhodnutí nechápu. Je to auto, které se stále prodává, auto které tvoří image značky víc než kterékoliv jiné a jedno z mála amerických aut, které opravdu jede, zatáčí a brzdí.
Podle tebe v Americe delaji vetsinu aut pouze na jizdu primym smerem a kdyz chce zastavit, tak jenom samovolne, az dojde kineticka energie? Anebo jen opakujes trapnou, nepravdivou a ohranou frazi?
to Brouk: Lukáš Adam, možná si ho pamatuješ ještě ze školy (booster Arnie). Tak ten si koupil Mustanga GTčko 5.7 V8. To auto je 100% série. A řeknu to asi tak, horší auto co se jízdních vlastností týče jsem už dlouho neřídil. To je taková houpavá mrcha, že je to až k nevíře. A co mě dostalo úplně do kolen, tak to byly brzdy. Absolutně nechápu jak můžou dát na 300k káru, navíc těžkou jak svině, takový srágory. Jet se sériovkou na okruh, tak vyletíš v první pravý. To auto je co se jízdních vlastností týče tak nedotažený, že mě to až zaráží a jak jsem se těšil až se s tím projedu, tak mě to natěšení záhy přešlo. Fakt jsem z toho byl neskutečně zklamaný. A těch nedotažených věcí je tam víc, to není jenom o jízdních vlastnostech. Aby si z toho udělal opravdu sportovní auto na úrovni, tak je potřeba hodně zainvestovat. Komplet brzdový systém, celý auto poslat k zemi, větší kola + pořádný gumy, rozpěrný tyče, aby se to nekroutilo jak paragraf, atd. Toliko moje osobní zkušenost se "sportovní" amerikou.P.S.: Ale jinak ty auta mají svoje kouzlo, to se musí nechat. MUSCLE CARS RULEZZ
Je potreba rozlisovat sportovni auto a pony car ;-) Mustang neni sportak.... Americky sportak je treba Saleen S7 nebo Corvette ZR1. Ma snad nekdo vytky vuci ovladatelnosti / vykonu techto sportaku?
ja ano
to Forexman: Ne, ještě víc je potřeba chápat psaný text ;-) Jinak s tebou více méně souhlasím, naše příspěvky se vůbec nevylučují.P.S.: Bylo by dobrý, kdyby se i 300k pony car dal udržet na silnici, nebo ne? ;-)
ten klucina ma pravdu. ono ani ten Viper neni na silnici nic extra, tedy pokud se po koupi do nej nenacpe par set tisic, aby to vubec umelo neco jineho, nez jet rovne.chapu, ze to nekteri nesou nelibe, ale s krutou realitou se smiruje tezce.
Co když je to obráceně? Co když je to třeba tím, že tohle auto není primárně určené pro naše uzounké a klikaté, rozbité silničky plné serpentin? To jen my jsme na ty svoje úzké a rozbité klikatky tak navyklí, že je už automaticky považujeme za naprosto normální silnice běžné i všude jinde ;-)
pak plati to co pisu. pokud auto neumi zatocit, tak neumi proste zatocit. to ze na to neni stavene je mozne, to ja nevylucuju, ale pak proste plati co rikam. Takze ok dohodneme se, tato auta nejsou od vyroby delana na to, aby zatacela a brzdila, nepocita se, ze by majitel takoveho auta tyto fjucury potreboval. Jsem rad, ze to vidi i jini stejne.
máš pravdu;-)
No zřejmě vedení prodeje v řádu 15-35 ks měsíčně nestačí....
Jen bych maličko upřesnil slovo řád. 15 není žádný řád, řád jsou třeba desítky, nebo stovky, ne tedy konkrétní čísla. Takže prodeje v řádu desítek kusů.
koniec dalsiej legendy :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.