Dodge Journey se vrátí do Evropy jako Fiat Freemont

13 komentářů

Fantomas
30. prosince • 7:58

Na spojení Dodge - Fiat je pro mě cosi nepřekonatelného, až zvrhlého.
Nemůžu se toho pocitu zbavit.

WinDiesel
30. prosince • 9:47

Jo, s tím souhlasím, je to divné spojení. Nu, uvidíme.... Nedávám tomu spojení moc šancí. Fiat sám po období určitého oživení trochu hapruje...

Martin Pospíšil
2. ledna • 2:23

Tohle si američani posraly, auta dělají dobré ale jejich mentalita je luxusně v prdely, fiat a dodge kurva kdo to kdy videl aby fiat byl akcionář chrysler corporation,když si řeknu dodge vybavý se mi ram , caravan nebo challenger, a spojovat to s automobilkou která neví jak se delají auta pro americké podmínky je naprosto nemyslitelné. Doprdele s Fiatem !!!

zdenek
18. února • 20:21

páni negativistě donedávna jste všichni jezdili škodou 120 a dnes víte jak má vypadat auto. nechte fiat fiatem a véřte že si poradí i bez vás. vaše starosti bych chtél mít . co kdybyste tak šlí něco pořádnýho délat a nepsali voloviny.

To :zdenek
20. února • 0:30

Pardon není diskuze od toho?A jestli vás nebaví číst přízpěvky na automobilových diskuzích, které jsou proto aby lidé vyjádřily svuj názor na vec.Tak proč jsem lezete?

HMMM
27. ledna • 22:39

A proč to asi Fiat dělá ? Přemýšlel jsi o tom ? Třeba je to tím, že chce prorazit na trh ve státech. Hlavně se podívej na svůj pravopis a pak dávej rozumy. O autech "možná" něco víš asi jako, že má čtyři kola a volant :-). Fiat, neví jak se dělají auta ? Jezdíš čím s hovnocucem nebo škodovkou ?

Martin Pospíšil
1. února • 12:45

Pardon.Já nevěděl, že se tu koná diktát z čj :D, myslíš že jsem nepochopil proč to Fiat dělá?Právě že pochopil, a taky zdurazňuji, že nechápu to když italská automobilka chce delat auta v usa bez zkušeností pro jejich podmínky.Nejde o to jakou má kvalitu Fiat ani Chrysler corporation, ale o to že v usa jsou zvyklí na něco jinýho a já osobně nevěřím že by fiat, který chce převzít většinu akcií chrysleru to dokázal.Jinak se škodovkou nejezdím :D nejsem zastánce VW, dávám přednost usa a japonsku =)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
zdenal
13. února • 19:45

Na tento příspěvek si dovoluji reagovat, protože fiat v Brazílii a v Mexiku již auta vyrábí mnoho let a jsou určeny pro trh USA. Tak nevím z čeho tak soudíte, že italská automobilka chce vyrábět bez zkušeností.

WinDiesel
29. prosince • 13:29

Menší vozy značek Dodge a Jeep používají v normě Euro 5 techniku Mercedes Benz, motory OM651D22 ve verzi 120 kW. Nepřipadá mi pravděpoodobné, že by Fiat tak narychlo nahrazoval motory Mercedes, které právě nahradily motory VW, to by znamenalo značné náklady (a porušení smluv), což si myslím Fiat ani Jeep/Dodge nemůže dovolit.

lord_styx
29. prosince • 15:33

Jeep ale patří pod chrysler, poklud se nemýlím :-)

WinDiesel
29. prosince • 19:58

To Dodge taky, a nyní jsou společně řízeny Fiatem. A motor od Mercedesu mají již Chrysler PT Cruiser, Dodge Caliber a Jeep Patriot a Compass.

AnJa
31. prosince • 1:35

No nevím jaký motory má Jeep resp PT Cruiser, ale DODGE Caliber 2.0 CRD má pod kapotou licencovaný 2,0 TDI od VW. osobně jsem se na to informoval, a je to z důvodů financí, jelikož v USA vítězil samozřejmě benzín a to většinu 2,4l a pro Evropu potřeboval tenkrát ještě Daimler-Chrysler nějakýho nafťáka, jenže klasickej disel Mercedes byl pro takovýhle "lidový" vozítko celkem drahej.
Mimochodem stejnej motor by měl bejt i v Avengeru

WinDiesel
31. prosince • 11:22

2,0 CRD je minulostí, je to Euro 4. Euro 5 je 2,1 CRD (respektive 2,2 CRD) Mercedes. 2,0 CRD se doprodává, zvoní mu hrana.
Toto je uvedeno v mých záznamech:
Dodge Caliber, OM651D22, výroba zahájena v 06-2010, kód aplikace PM49, 120 kW, Euro 5. Technika je sdílena s motory Mercedes OM651, jen je tam trochu jiné naladění (Mercedes má 125 kW a 400 Nm, Dodge-Chrysler-Jeep má 120 kW a 360 Nm).

Doporučujeme

Články odjinud