Dodge Dart: americká Giulietta sedan poprvé

20 komentářů

CJo
7. prosince • 14:51

Predna cast mi pripomina Scirocco B-]

adf
7. prosince • 9:39

jak v tomdle nekddo muze videt aveo? to fakt nechapu.

Barrichello
7. prosince • 10:16

V tomhle jde vidět jen splácanou obludu co dům dal která si půjčila legendární jméno, ovšem původnímu DARTu to nesahá po kotník

Mr.Murphy
7. prosince • 12:08

přesně tak. Nejdřív VÁS Fiat vykradl a teď dodává zpátky odpadky typu multiair a platformu Giulietty.... Fuj to je hnus!!!!

wolff
7. prosince • 12:24

h......é!!!

Marty
7. prosince • 13:49

názory us zákazníkůThose damn italians have no respect for the name and heritage of a dart i mean a front wheel drive 4 banger kiss my ass was excited now im not this isnt europe most blue blooded americans want muscle and dont care about gas mileage go green kiss my butt. It looks like Picaso got drunk and kicked a honda crx's ass... what's with auto designers these days? And who are the test groups they use? No wonder they havent hyped this all year.its absolute crap.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mr.Murphy
7. prosince • 14:26

to je nějaká petice podepsaná tisíci zákazníky nebo sis prostě z diskuse vybral jeden názor? ;-)
Jaké to auto bude se teprv uvidí....
A plácat, že zákazníci v téhle třídě chtějí "muscle" a kašlou na spotřebu, no, každej jsme nějakej....

Marty
7. prosince • 15:47

Takových názorů, jako sou tyhle dva je plnej net, do facebooku značky Dodge po různá dikuzní fora o autech...
Můžeš hledat a číst celé hodiny.

wolff
7. prosince • 14:58

Asi tak jako že Barik a Marty je dav :-)Bariku... jen tak mezi nama.. opravdu prodeje F 500 klesají..., ale nebude to prostě jen tím, že v zimě se na trh upichují snáze jiná auta než stylovky do města? A že na jaře a v létě pudou prodeje zase na horu? Můžeme se klidně vsadit... a uvidíme. Ono taky i toho důvodu má rekordní prodeje JGC a Durango... :-)P.S. Dart pokud převezme to co má z Giulietty, tak by měl být lepším autem než Civic a nebo Focus... :-), takže rozhdoně na domácím trhu převezme hodně z jejich potenciálních kupců...

Barrichello
7. prosince • 15:41

Zajímavý, auta do města se prodávaj jen v létě a SUV jen v zimě.
AHA.Co takhle si zkusit přiznat že boom opadl, pár lidí co se chtělo lišit a koupilo to manželkám a dcerkám a pár fandů fiatu v usa už si to koupilo a další prodeje už nahoru nepůjdou?
No uvidíte, třeba budete příští rok překvapeni.V USA se nahraje na to co je o 5% lepší auto, ale na zavedené modely. Viz Camry.
A Focus a Civic zavedený sou, tohle ne.
Chrysler posledních x let nic tkaovýho nedělal, 95% amíků nemaj potuchy co je to Alfa Romeo a ted zujmy masy.
Tohle nebude žádná stylovka, tohle bude obyčejný autoíčko pro masy proti azvedený konkurenci.

Mr.Murphy
7. prosince • 15:23

.... a hlavně, díky použití koncernových dílů to auto bude vývojově a výrobně relativně levné.... Takže ikdyby se ho v USA prodalo třeba jen 60 tis. ks ročně, tak se to určo vyplatí....Já se hlavně těším, až na tuto novinku přijdou i na auto.cz - diskuse s místními idi*ty bude jistě zábavná :-D

wolff
7. prosince • 14:18

tenhle si může koupit Chargera... :-)Zajímá mě to, taky sem si to prošel (diskuze)... a obecně se na to auto lidi těší... Spekuluje se jen o tom, kolik koní budou mít ty 2,0 a 2,4 s použitím multiairu...Jinak všichni se shodují, že pokud ta 1,4 T Multiair bude naladěná stejně jako v Abarthu, který teď přišel na trh, tak to bude slušné svezení... Dokonce se oficiálně spekuluje, že poprvé bude mít Chrysler v dějínách nejlepší menší auto ve třídě (tedy lepší než Focus a nebo bez debat Cruze) ve státech. Akorát se diskutuje o převodovkách a obecně se doufá ve dvojspojku aspoň ve verzi R/T.Takže tohle BUDE trefa.

Marty
7. prosince • 15:53

O tom že to porazí Cruze, natož Focus, si můžeš nechat jenom zdát, opravdu jen zdát.Běžný amík si koupí totiž auto kategorie 200/Avenger/Malibu/ atd.A myslet si že všichni současní zákazníci (studenti, ženský, hispánci a chudí černoši - bo nikdo jiný tímhle nejezdí) Focusu, Cruze, Civiciu a dalším honem poěží k Fiatu pro novej Dart, jo to je sice zajímavá myšlenka, ale hodně nereálná.Asi jako všichni zákazníci Mini, Smartu beželi pro F500.

wolff
7. prosince • 8:25

Barik pukne... :-D

Barrichello
7. prosince • 10:15

To určitě.
Tohle bude nosný model, haha hehe hihi. Nosný model zančky je Carvan násleodván Avenger a Chargerem a tak to i zůstane.NA TO ZAPOMEN.Jo a ty nové motory R4 2,0 a 2,4 jsou staré motory Chrysler GEMA (GLOBAL ENGINE) používaný už v Caliberu, Journey, Avengeru atd. Společný vývoj chrysler, Mitsubishi a Hyundai.
To wolff pukne.
Hrozná novinka., že.

wolff
7. prosince • 11:33

:-))))Já to věděl..., že s tebou BUDE ještě zábava...P.S. Nevadí ti, že tohle bude místo Avangeru, že ne?..když už ho teda uvádíš mezi ty nosné modely...S tebou je legrace..., jinak s těma GEMA modely si Chrysler vystačí ještě 40 let..., že?Hodně mě bavíš.. Hodně.

Marty
7. prosince • 13:38

Nic proti, ale tohle nahrazuje Caliber a předchozí Neon, nikoliv Avenger.
Nebot Avenger je střední třída z pohledu Evropy, Caliber , Neon a tohle jsou nižžší střední.Toto opravdu není náhradou dua 200/Avenger, nýbrž pod model pod nimi a náhrada modelu Neon - Caliber.Chce to mít ty správné informace :o)

wolff
7. prosince • 13:46

No uznávám, že se to dá tak brát..., nicméně i Avanger a 200 vyjednou na této upravené platformě (spoelčně s Giulií)...Nicméně potenciál tohle auto mít asi bude (neb Chrysler teď v této rostoucí třídě nic nemá), takže výkřiky o nosných modelech... sou mimo..., páč tohle se stane jedním z těch nosných modelů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marty
7. prosince • 14:33

hergot, ten Fiat na tý jedný platformě postaví asi všechny modely, nakonec i pickupy RAM, jinak nosný to model značky Dodge, než fiat ze zcela nepochopitelných důvodů oddělil tyto pickupy, uměle pro ně vytvořil zcela zbytečnou zančku RAM, což byly miliony vyhozené z okna.Přivést nové zákazdník resp. zaujmout ty co léta kupují Civic a Focus nějakým itlaským autem a názvem kdysi slavného amerického auta, který už je dávno zapomenutý. odvážné plány.Asi ty smaé, jako že Fiatu 500 se mělo v USA prodat ročně 50 000 ks. budou rádi že prodají 18-19 tis a to akždý měsíc prodejní počty klesaj, už někdy od léta...
V prosinci budou rádi když prodaj aspon 1500 aut.Tak nějak to bude s Dartem - smělé plány na 150 tis aut ročně a pak prodaj 45 000 a kdo ví jestli...

Skyline
7. prosince • 16:57

Ono se staci podivat na ceny F500 v USA a clovek se nemuze nesmat. Jako blbejch lidi, ochotnych dat za plecku hromadu penez je vsude dost a fiat ma vyhodu, ze v USA nikdo nevi, ze je to prekarosovana Tata. Ale precejen tech, ktere ohromi ten straslivy interier neni nekonecno. 150k prodanych aut ve tride, ktera ma zavedena jmena a ta prodaji cca 250k aut rocne je spis vabnicka na akcionare, splneni toho cile neveri ve fiatu snad ani uklizecka.

Doporučujeme

Články odjinud