Dodge Charger SRT Hellcat přichází coby nejrychlejší sériový sedan

Seznam kapitol
  1. Dodge Charger SRT Hellcat, Videa
  2. Fotogalerie

Po dvoudveřovém Challengeru SRT Hellcat byl představen také čtyřdveřový sedan Charger který používá podobnou techniku. Pod kapotou tedy najdeme kompresorem přeplňovaný osmiválec s výkonem 527 kW (717 k) a točivým momentem 881 Nm. Automobilka o novém Chargeru SRT Hellcat mluví jako o nejrychlejším sériově vyráběným sedanu světa.

Americká auta | Sportovní auta | Fascinace | Sedany | Premiéry | Design | Dodge

Dodge Charger s faceliftem dostal impozantní příď (+ 40x foto)

Zrychlení z nuly na 60 mph (96 km/h) je otázkou 3,7 s, sprint na čtvrt míle zvládne ostrý Charger za jedenáct sekund a maximálně se vůz rozjede na 328 km/h. To jsou parametry, které může BMW M5 jenom tiše závidět a které překonají i kdejaký supersport.

Hmotnost vozu dosahuje na 2114 kg, přičemž její rozložení na nápravy má poměr 54/46. Poháněná je samozřejmě zadní náprava, motor spolupracuje výhradně s osmistupňovým automatem.

Zajímavosti | Americká auta | Dodge

Dodge Challenger SRT Hellcat má nakonec přes 700 koní!

Stejně jako tomu je u Challengeru, bude mít i zde majitel k dispozici dva klíčky. Černý zpřístupní pouze 500 koní, červený pak dá k dispozici maximum. Zároveň je k dispozici ještě speciální režim pro případy, že byste museli vůz půjčit někomu, komu tak docela nedůvěřujete. Tento režim se aktivuje a deaktivuje pomocí čtyřmístného kódu. Po jeho aktivaci je snížen výkon motoru, otáčky se dostanou maximálně na čtyři tisíce, ESC je zapnuta a věci jako Launch Control zůstanou nepřístupné.

Prodej bude zahájen v prvním čtvrtletí příštího roku.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Dodge Charger SRT Hellcat, Videa
  2. Fotogalerie
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků