Dodge představil své úpravy pro model Charger 2009. A některé z nich se týkají také nejvýkonnějšího provedení SRT8.
Právě jeho mohutná pohonná jednotka Hemi V8 zůstala svým objemem 5,7 l zachována, ale zlepšily se její výkonové parametry a snížila spotřeba. Hemi V8 nyní dává nejvyšší výkon 368 koní a točivý moment dosahuje 535 Nm, což je oproti dosavadním údajům (340 k/528 Nm) citelný pokrok. Dosáhlo se jej díky vylepšenému chlazení a aplikace proměnného časování ventilů VVT či k hospodárnosti příspívající MDS (Multi displacement System). Další vylepšení se soustředily na zlepšení spolehlivosti provozu. Změn doznal klikový hřídel, dvouhmotový setrvačník, ventilové pružiny či olejové čerpadlo se zvýšeným výkonem pro pohon systému VVT.
Pro Dodge Charger modelového roku 2009 budou v nabídce dva nové odstíny laku, změnil se tvar zadních světel a anténa se přesunula do zadního okna, Charger v provedení SE dostává již ve standardu litá kola. Oživen byl také interiér, a sice díky ozdobným rámečkům na středové konzoli a dalším drobnostem. Novinkou je osvětlení kapes ve dveřích a odkládací ploška před držáky nápojů.
V případě vrcholného provedení řady, tedy Chargeru SRT8, byl rozšířen seznam standardní výbavy. Patří sem dvouzónová automatická klimatizace, automatické reflektory, jednodotykové spouštění a zavírání okenních skel, nové opěrky hlav na předních sedadlech, dálkové startování, pylový filtr či vyhřívání předních sedadel. Charger SRT8 dostal také upravené systémy řízení podvozku ABS a ESP, což mělo za cíl omezit pulzování brzdového pedálu, a nově odladěné pérování pro zlepšení jízdních vlastností a ovladatelnosti.
Novinkou je rovněž zavedení nového akčního modelu s názvem Super Bee, který je vyveden v barvě Hemi Orange. Opatřen je specifickými litými koly, stříbrnými brzdiči Brembo a nápisy Super Bee na zadních blatnících.
Dodge Charger 2009