Dodge Challenger Widebody: s pneumatikami 405/25 R24

Na velikosti záleží. Nebo ne? Pokud se opájíte nadprůměrnými rozměry, tato stavba od Ultimate Auto vás jistě zaujme.

Ladičská společnost Ultimate Auto se sídlem v Orlandu si vzala do parády kupé Dodge Challenger v jeho špičkové verzi SRT-8 392. Výsledkem úprav jsou poměrně decentně vypadající sada spoilerů a větší kola, ale také posílená pohonná jednotka a vylepšený interiér. Na první pohled vyniká právě bodykit z dílů vyrobených vesměs z kompozitních materiálů, který umožnil instalovat velké lité ráfky Savini, jež obouvají na zadní nápravě nezvykle rozměrné pneumatiky Pirelli 405/25 R24.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger SRT-8 v modifikaci Widebody od Ultimate Auto

Dále si na této stavbě všimneme modifikovaných nárazníků, rozšířených blatníků vpředu i vzadu, prahových obkladů, spoileru zdůrazňujícího odtokovou hranu na víku zavazadlového prostoru, nové masky chladiče včetně světlometů, dvoubarevného lakování nebo skrytých, výklopných dveřních klik.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenčí vynikají hlavně impozantní kované ráfky Savini

Do zavazadlového prostoru tohoto vozu toho ale mnoho nenaložíte, prakticky celý totiž posloužil zástavbě výkonného audiosystému. Sedadla a dveřní obklady byly přečalouněny kůží v kombinaci s Alcantarou a doplněny výrazným stehováním. Na motor můžete nahlédnout skrze okénko v kapotě kryté čirým organickým sklem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kombinace kůže, Alcantary a výrazného stehování
 

Změn údajně doznala také pohonná jednotka v podobě známého osmiválce 6,4 HEMI z nejvýkonnějšího provedení Dodge Challenger SRT-8 392. Upraveny byly sací i výfukové trakty, ovšem společnost Ultimate Auto výkonové parametry neuvedla. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Dodge Caliber 1.968
Rok výroby: 2006
Stav: 215 608 km
Cena: 95 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků