Na velikosti záleží. Nebo ne? Pokud se opájíte nadprůměrnými rozměry, tato stavba od Ultimate Auto vás jistě zaujme.
Ladičská společnost Ultimate Auto se sídlem v Orlandu si vzala do parády kupé Dodge Challenger v jeho špičkové verzi SRT-8 392. Výsledkem úprav jsou poměrně decentně vypadající sada spoilerů a větší kola, ale také posílená pohonná jednotka a vylepšený interiér. Na první pohled vyniká právě bodykit z dílů vyrobených vesměs z kompozitních materiálů, který umožnil instalovat velké lité ráfky Savini, jež obouvají na zadní nápravě nezvykle rozměrné pneumatiky Pirelli 405/25 R24.
Dodge Challenger SRT-8 v modifikaci Widebody od Ultimate Auto
Dále si na této stavbě všimneme modifikovaných nárazníků, rozšířených blatníků vpředu i vzadu, prahových obkladů, spoileru zdůrazňujícího odtokovou hranu na víku zavazadlového prostoru, nové masky chladiče včetně světlometů, dvoubarevného lakování nebo skrytých, výklopných dveřních klik.
Zvenčí vynikají hlavně impozantní kované ráfky Savini
Do zavazadlového prostoru tohoto vozu toho ale mnoho nenaložíte, prakticky celý totiž posloužil zástavbě výkonného audiosystému. Sedadla a dveřní obklady byly přečalouněny kůží v kombinaci s Alcantarou a doplněny výrazným stehováním. Na motor můžete nahlédnout skrze okénko v kapotě kryté čirým organickým sklem.
Kombinace kůže, Alcantary a výrazného stehování
Změn údajně doznala také pohonná jednotka v podobě známého osmiválce 6,4 HEMI z nejvýkonnějšího provedení Dodge Challenger SRT-8 392. Upraveny byly sací i výfukové trakty, ovšem společnost Ultimate Auto výkonové parametry neuvedla.