Dodge Challenger SRT Hellcat přijíždí, má přes 600 koní (+ 50x foto)

Je to nejsilnější Challenger všech dob. Hellcat v rámci faceliftu posílil na více než 600 koní…

A přece to jde! Automobilka Dodge představuje modernizované provedení svého špičkového Challengeru ve verzích Challenger SRT a Challenger SRT Hellcat, jež přinášejí ještě silnější motory pro ještě větší potěšení z jízdy. Většina modifikací pochází z Challengeru 2015 prezentovaného letos v New Yorku, změnil se tak styling přední a zadní části karoserie a výbava interiéru pokročila do vyšší úrovně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové modely Dodge Challenger SRT a Challenger SRT Hellcat sází na výkon...

Challenger SRT Hellcat vyniká na první pohled upraveným předním nárazníkem bez mlhovek, výraznějším lízátkem a větším spoilerem na víku zavazadlového prostoru. Obě provedení, tedy Challenger SRT i Challenger SRT Hellcat vyjíždí na dvacetipalcových kovaných ráfcích, jež jsou u Hellcatu lakovány černě a obuty do pneumatik Pirelli P Zero Nero. Hellcat přichází zároveň s dvoudílnými brzdovými kotouči Brembo o průměru 390 mm, takže jde údajně o největší brzdy, jaké se dosud na voze Dodge  Challenger objevily.

Retro | Americká auta | Design | Sportovní auta | Fascinace | Kabriolety | Kupé | Dodge

Dodge Challenger: před 40 lety byla ukončena výroba kultovní generace

Dostupnější Challenger SRT dostal upravený osmiválec 6.4 HEMI, jenž posílil o 16 koní a 6 Nm na aktuálních 492 koní (362 kW) a 643 Nm. Provedení SRT Hellcat boří hranice zástavbou osmiválce 6.2 HEMI dopovaného mechanickým přeplňovacím kompresorem, jenž z jeho útrob vydoluje plných 608 koní (447 kW). Pro oba motory lze vybírat mezi manuálně řazenou šestistupňovou převodovkou a osmistupňovým „automatem“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Omlazená škála prvků multimediální soustavy skýtá další možnosti 

Co se provedení interiéru týče, ani jeden z typů omlazené rodiny Challenger SRT nijak výrazně nevybočuje ze stylu stanoveného posledním faceliftem výchozího Challengeru. Vyzdvihnout je třeba zejména upravené pracoviště řidiče s novým přístrojovým štítem, koncernový multimediální systém Uconnect s dotykovým displejem o úhlopříčce 8,4 palce nebo elektronický volič samočinné převodovky.

Americká auta | Dodge | Chrysler

Dodge Challenger SRT8 392: exkluzivita detailně

Řidič se dále může těšit na širokou škálu možností regulace jednotlivých komponent řízení podvozku od tuhosti pérování přes řízení až po účinek systému trakce. Hellcat je dodáván s dvojicí transpondérů, černým a červeným. Zatímco ten první se hodí pro běžné ježdění, ten druhý z vozu ihned po nastartování vydoluje po stránce jízdních výkonů to nejlepší…

Předchozí KAPITOLY Následující
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků