Dodge Challenger facelift: model 2011 přistižen bez maskování (foto)

Je sice pravdou, že současný Dodge Challenger se u nás oficiálně neprodává (přesněji: u nás se oficiálně neprodával nikdy žádný), i tak je na našich silnicích k vidění nezřídka. Poslední reinkarnace klasického amerického „muscle car” si zkrátka našla dostatek příznivců i zde a dovézt do České republiky auto ze Spojených států dnes není žádné velké umění.

Pokud patříte mezi fandy současného Challengeru, máme pro vás zajímavou informaci. Vůz se totiž dočká menšího faceliftu pro další modelový rok a jednomu z členů amerického Moparts fóra se podařilo nafotit je „v nedbalkách” na parkovišti Chrysleru bez nejmenší špetky maskování.

Ano, změny jsou na pohled velmi decentní a přidáním fotek současného provedení bychom si s vámi mohli zahrát hru „najděte pět rozdílů”, ale nebudeme vás trápit. Přesto se na snímky alespoň na chvíli podívejte a zkuste změny rozeznat, ostatně možná přijdete i na něco, čeho jsme si nevšimli. Máte? Tak si pojďme srovnat výsledky.

Odhlédneme-li od domnělých vizuálních odlišností daných nestejnou kvalitou snímků, pak novinka přináší především pozměněný přední otvor pro přísun vzduchu. Ten je posazen níže a má také trochu jiný tvar. Nevšimnout si nelze ani chybějíciho znaku na přední kapotě a jemných odlišností v okolí prostoru pro přísun vzduchu v přední kapotě - zdá se, že i ostřikovače čelního skla budou mít jinou podobu. Když prostudujete fotografie boku vozu, najdete i odlišné provedení kliky dveří, více rozdílů jsme nenašli.

To ale neznamená, že facelift skončí jen těmito úpravami. Především nevidíme záď vozu a nevidíme ani pořádně dovnitř či po kapotu. V interiéru se přitom podle zákulisních informací očekává řada kvalitativních změn, pod kapotou pak nějací ti koníčci navíc. Proslýchá se, že jako základ dostane vůz nový motor 3,6 V6 naladěný na výkon mezi 280 a 300 koňmi, vrcholné provedení SRT8 s motorem 6,4 V8 pak má dávat 480 koní, tedy o necelých 60 více než dosud.

Uvidíme, s čím se Dodge potažmo Chrysler oficiálně „vytasí”. Má-li jít o model 2011, pak na představení nebudeme čekat dlouho.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger s faceliftem pro rok 2011  Foto: Moparts forum

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Současný Dodge Challenger 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2007
Stav: 108 338 km
Cena: 119 000 Kč
Chrysler PT Cruiser 2.148
Rok výroby: 2004
Stav: 115 028 km
Cena: 53 000 Kč
Dodge Caliber 1.968
Rok výroby: 2006
Stav: 215 608 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků