Dodge Avenger v novém, „výhodném“ provedení SE V6

Značka Dodge připravila pro svojí postupně stárnoucí řadu Avenger oživení v podobě výkonného, ale cenově dostupného modelu Avenger V6 SE.
Seznam kapitol
  1. Dodge Av. SE V6
  2. Fotogalerie

Sedan Avenger, stojící na pomezí americké nižší střední a střední třídy, je s modelem MPV Grand Caravan prodejně nejúspěšnější řadou značky Dodge. Jistě, při vyřčení hesla Dodge si vzpomeneme spíše na velký sedan Dodge Charger, sportovní model Dodge Challenger nebo na připravovaný kompakt Dodge Dart s podvozkem Alfa Romeo Giulietta, zatímco poněkud méně nápadný Avenger, zjednodušeně řečeno, vydělává v tichosti na všechny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dodge Avenger bude během roku dostupný také v kombinaci šestiválce Pentastar a základní výbavou SE

Nyní pro své příznivce značka Dodge připravila novinku v podobě modelu Avenger SE V6. Ten vyniká kombinací základního výbavového stupně SE s výkonnějším z nabízených motorů v podobě šestiválce Pentastar s objemem 3,6 l, výkonem 287 koní (211 kW) a točivým momentem 260 Nm, který byl dosud k mání pouze v dražších verzích SXT Plus a R/T. Stupně SE a SXT jsou totiž zatím k mání výhradně s čtyřválcem o objemu 2,4 l a výkonu 175 koní (129 kW).

Americká auta | Dodge | Chrysler

Dodge Avenger: úskokem do střední třídy

Výsledkem má být v dané kategorii jedinečná „kombinace výkonného a hospodárného motoru V6 a pořizovací ceny srovnatelné s čtyřválcem“, a pravdou je, že cena 21 495 dolarů je stejná jako u čtyřválcového, byť lépe vybaveného Avengeru SXT. Standardem zůstává automatická šestistupňová převodovka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Avenger SE V6 má být na americkém trhu nejdostupnějším šestiválcem své třídy
 

Na americkém trhu se začne nový Dodge Avenger SE V6 prodávat v průběhu letošního roku.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Dodge Av. SE V6
  2. Fotogalerie
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků