Dočkáme se v budoucnu více modelů Subaru se značkou STI?

Přibližně před rokem se ze společnosti Nismo oficiálně stala divize automobilky Nissan tak, jak to známe třeba u Mercedesu a AMG nebo u BMW a divize M. Následovalo představení Juka Nismo, 370Z Nismo a aktuálně v Ženevě také GT-R Nismo. Kolegové z australského serveru Caradvice zamířili na ženevský stánek Subaru a vznesli dotaz, zda něco podobného náhodou neplánuje také tento japonský konkurent automobilky Nissan. Zda se nedočkáme většího počtu modelů STI.

Technika | Sportovní auta | Nissan

Na brzdě: Nissan Juke Nismo

Mluvčí FHI Masato Saito odpověděl možná trochu překvapivě. Tento nápad přímo nevyloučil, naopak jej označil za dobrý. Samozřejmě na pořadu dne větší počet ostrých modelů, ale do budoucna existuje šance, že se tak opravdu stane. V současnosti se Subaru bude soustředit na WRX STI a občas vypustí do světa nějakou tu edici tS, jak tomu bylo například minulý rok u BRZ.

Představa Forestera STI je velmi lákavá. V kontextu evropského trhu ale následně vyvstává otázka, zda by se tady takový vůz vůbec mohl kvůli emisním limitům prodávat. Jak známo, už teď do Evropy ze stejného důvodu nepůjde nové WRX.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2006
Stav: 56 903 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru Legacy 1.994
Rok výroby: 2008
Stav: 137 135 km
Cena: 155 000 Kč
Subaru  1.6
Rok výroby: 2016
Stav: 14 950 km
Cena: 609 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků