Do servisu musí i Bentley Flying Spur. Může mu upadnout střešní okno

Do servisu musí i Bentley Flying Spur. Může mu upadnout střešní okno

Svolávací akce se opravdu nevyhýbají nikomu a jednou za čas se objeví i případ, který je tak trochu ostuda. Bentley si rozhodně za rámeček nedá, že mu u modelu Continental Flying Spur může upadnout střešní okno. Ohroženy jsou vozy vyrobené mezi 25. dubnem 2007 a 31. říjnem 2008.

Testy | Kabriolety | Bentley

Test: Bentley Continental GTC V8 – kouzlo každého detailu  

Na vině je nekvalitní lepidlo a těsnění a pravděpodobně i chybný výrobní proces u subdodavatele. Ten podle všeho dostatečně sklo neočistil před aplikací lepidla a těsnění. Stejný problém řešilo i Audi u modelů A8 a S8 z let 2007 až 2009.

Nejčastěji jsou postižena auta provozovaná v podmínkách s extrémními výkyvy teplot. Bentley nevydalo nějaká zvláštní upozornění a omezení pro řidiče. Nemá ani hlášenou nehodu nebo zranění. V servisu pak Bentley aplikuje dodatečné lepidlo i těsnění, v případě potřeby vymění celé střešní okno.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 720 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 135 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků