Do servisů míří i Jeep Wrangler. Jeho airbagy se nemusí aktivovat

Aby těch svolávacích akcí u Jeepu nebylo málo, mámu tu jednu další. Týká se modelu Jeep Wrangler a hrozí u něj, že při čelní srážce se neaktivuje airbag řidiče. Automobilka zjistila, že pouzdro airbagu ve volantu je citlivé na prach a jiné nečistoty a pokud je auto často provozováno v terénu, ještě se tento problém prohloubí.

Jeep však tvrdí, že je velmi pravděpodobné, že se v případě problému rozsvítí včas varovná kontrolka. Není to ale pravidlem a Jeep pro jistotu vyhlásil svolávací akci, při které pouzdro airbagu zkontroluje a případně vymění za nové s lepší těsností a větší odolností proti vibracím.

Americká auta | Technika | Fiat | Jeep | Chrysler

Fiat-Chrysler představí do tří let motor bez vačkových hřídelí

Celý problém se týká 392 464 Wranglerů s levostranným řízením modelových let 2007 až 2010 a také 7435 Wranglerů s pravostranným řízením modelových let 2011 až 2016. Mimo severoamerický region je celkem 62 580 postižených aut, velká část jich je i v Evropě.

Pokud máte Jeep Wrangler a patříte mezi velké offroadové nadšence, pravděpodobně se vás problém bude také týkat. Pokud však používáte Wrangler především k projížďkám po Pařížské ulici a stylové bahno si kupujete ve spreji, airbagy budou zřejmě dál fungovat normálně.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Jeep Cherokee 2.777
Rok výroby: 2009
Stav: 176 314 km
Cena: 265 000 Kč
Jeep Commander 2.987
Rok výroby: 2006
Stav: 173 566 km
Cena: 268 000 Kč
Jeep Cherokee 2.779
Rok výroby: 2005
Stav: 216 265 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků