Za tie peniaze sa da kupit aktualny Lex IS. Ano, stoji peniaze, zere benzin, ale robi radost, aku Kia ani nepozna. Alebo kadejake fajn dieselove auta, ktore zase moc nezeru.A to este nehovorim o zostatkovej hodnote, kto kupi 5rocny elektromobil?
Ty ses mamlas, o tom to vubec neni. Jako kdyby nekdo chtel koupit maso na svíčkovou, ktery zrovna nemaj a paní za pultem doporučila místo toho květák. Svez se s nejakym EV nez zacnes blejt takovyhle kraviny.
Ja trochu rozmyslam, nez za nieco vyvalim celkom signifikantne peniaze. Chod sa previezt tym Lexusom a este budes pisomne ziadat admina, aby ten tvoj predosly prispevok dovolil zmazat. A k veci: kupil by si 5-rocny jazdeny elektromobil?
Prosím tě nerozčiluj se a ty výpady ignoruj. Tady je taková partička agresivních milovníků elektromobilů, ale nemá ho ani jeden. Jejich kecy jsou stejně zajímavý, jako názory na sex od partičky eunuchů.
No, tiez si myslim, ze su to teoretici:-P Ale fakt by ma zaujimalo, ktory z pritomnych elektrohrdinov by taky jazdeny elektromobil kupil a preco.
No jako velký mamlas se tady prezentuješ ty. On klidně, pragmaticky, ty hned o blití. Tak mu to vysvětli o čem to je .........Ale o svezení to tedy určitě není. je to o celé řadě věcí kdy EV může i dobře jezdit, ale ty opravdu důležité věci vyřešené nemá. V době kdy už se i některé turbobenzíny dostávají hodně přes 800 km dojezdu a pro diesel je to hračkou, typické EV dojede stěží něco přes 150 km. O tom to je. A příznivci EV se mohou donekonečna vztekat, ale kdyby tam ty háky nebyly, určitě by se dobře prodávaly. Prodávají se bídně a pouze tam, kde jsou brutálně dotovány.
Ale ešte že mame Vaše erudované príspevky na tému elektormobility a jej ekonomickej nevýhodnosti :)) mali by ste to vysvetlit ľudom od BMW ktorí musia riešiť navýšenie výroby i3 alebo radšej v Tesle ktorá nestíha vyrábať.
Za podobné peniaze sa dá kúpiť BMW i3. Ktorý zúfalec by kupoval namiesto BMW Kiu?
Tak on je rozdil pro nekoho jen 50.000,ale co vybava? V Soulu je krome kuze vsechno. Co je v i3 v zakladu? A co zaruka? 7 let je urcite zajimava nabidka. Navic Soul se da povazovat za plnohodnotnejsi vu
No jestli dojede byť o kousek dál, je lepší. Minulý pátek jsem stál hodinu v koloně na D11 vedle toho zvratku i3. Borec vypadal neskutečně vystresovaně a měl stažený okýnka, takže zřejmě šetřil proud, zatímco mu tam okolní auta foukala horký vzduch. Abych mu dodal, zavrtěl jsem hlavou a ukázal palec dolů. Netvářil se nadšeně :D
Bože ty seš asi hodně velkej primitiv
Runner, len jedno ti poviem, neviem kto ti ublizoval v zivote ale niekto urcite ano, je mi to naozaj luto. Toto co tu opisujes, to nie je normalna reakcia, mas v sebe vela agresivity, mal by si vyhladat odbornu pomoc. Poznam vela dovodov preco by clovek mohol ukazat prostrednik (agresivna jazda, nebezpecne predbiehanie atd), ale ukazat palec dole niekomu kto je v elektrickom aute, to mi naozaj ostava rozum stat.
Měl ses ho zeptat, jestli mu dali lano do základu.
Místo lana by u elektromobilu spíš mohla být v základu prodlužovačka? Nicméně BMW nabízí pro i3 službu "záruka mobility" (nebo snad "asistence mobility"), kde je snad i nabití baterií na cestě? Jak na tom asi bude KIA s nabídkou služeb "mobility"?
Tak to jste mu to teda fakt natrel. Ted nebude klidne spat. Velmi komicky prispevek od ceskeho Pepicka.
Jsem rád, že mě tak dobře znáte. Akorát že nejsem Josef a můj pas není český :-D
Vaše meno a pas sú irelevantné, vaše správanie potvrdzuje "českého Pepíčka" pomerne dostatočne.
Mě zas přijdou trapný tvoje osobní výpady. To do diskuze nepatří.
Nuž napríklad rozdiel je v takmer o 30% vyššej kapacite batérie v prospech kie. A podľa zahraničných prvých recenzií nie je o nič horšia oproti i3. Ale posúdiť neviem. Nešiel som ani jedným. Ale to asi ani Vy :)
když pominu cokoliv jiného, tak dizajn tohoto auta je obrovský hnus.
Preco 850.000 ? V Norsku stoji cca 25.000 €. Ano, oslobodenie od dani atd. Ale eUP tam stoji cca 24.000 €. Preco je rozdiel je cenovy rozdiel medzi eSoulo-om a eUP-om v Norsku 1000 € a v CR 244.000 Kc ???
počkejme si rok, p. Dittrich by si mohl dát do plánu, že pak vyhodnotí prodeje elektromobilů v ČR a pak se uvidí, jaký je to prodejní hit.... třeba ve srovnání s BMW ... ale možná se pletu. Představa, že bych to koupil ženě, která jezdí denně cca 60km do práce a zpátky - tudíž by to měla odjet v pohodě - je dost zajímavá ... když si spočítám, co by mě stál kilometr v pořizovacích nákladech... porovnám-li to na provoz jejího Volva, tak mi vychází, že elektro je nevratná investice ... tudíž hodně úspěchů přeji Kie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.