hm no s tym dvojlitrom, neviem si predstavit ako to pojde nalozene az po strechu. Ale asi v pruhu pre kamiony. Jedna vec je ista: koncern NEMA k dispozicii velky dlhozdvihovy motor, ktory prave toto auto potrebuje ako sol. Uz len Ducato s 2.3 MJ je ina liga a Maxi s trojlitrom je auto, ktore plne nalozite, zapojite este aj vlecku a odvezie pol sveta k tomu.
Opustili jsme epochu šílených a problémových pětiválcových Sprinterů už před pěti lety a přešli na Craftery s biturbo dvoulitrovými čtyřválci 120kW. A světě div se, od té doby jsme neměli ani jeden případ ojnice skrz blok, spotřeba spadla o 1,5l dolů a všechno funguje. Což jsme předtím tak nějak neznali, sorryjako.
to urcite. :-) Ma to jedinou chybku, ze ten trilitr uz taky nenabizeji. Proc asi?
....a vsetci nadsene davaju svoje masiny na vrakovisko a pred koncernom stoja kilometrove rady. Preco asi?
Hnus fialovej SRAĆKAVÁGEN
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.