Také v případě tříválce PureTech vsadila skupina PSA na olejem máčený rozvodový řemen, který se rád drolil a tím zanášel olejový filtr, čerpadlo a ovládání proměnlivého časování ventilů.

Také v případě tříválce PureTech vsadila skupina PSA na olejem máčený rozvodový řemen, který se rád drolil a tím zanášel olejový filtr, čerpadlo a ovládání proměnlivého časování ventilů.

V extrémních případech to odneslo i turbodmychadlo. Obdobně tento motor trpěl na ředění oleje benzínem při krátkých trasách.

V extrémních případech to odneslo i turbodmychadlo. Obdobně tento motor trpěl na ředění oleje benzínem při krátkých trasách.

Nákup ojetého vozu je vždy trochu sázkou do loterie.

Nákup ojetého vozu je vždy trochu sázkou do loterie.

Ačkoliv člověk důkladně prověří náležitou dokumentaci, stav kilometrů, vizuální kondici a auto projede, nedokáže posoudit, jak se k vozu choval předešlý majitel, nebo jestli někde nečíhají nástrahy, které při běžné prohlídce nedokáže odhalit.

Ačkoliv člověk důkladně prověří náležitou dokumentaci, stav kilometrů, vizuální kondici a auto projede, nedokáže posoudit, jak se k vozu choval předešlý majitel, nebo jestli někde nečíhají nástrahy, které při běžné prohlídce nedokáže odhalit.

V extrémních případech to odneslo i turbodmychadlo. Obdobně tento motor trpěl na ředění oleje benzínem při krátkých trasách.
Nákup ojetého vozu je vždy trochu sázkou do loterie.
75
Fotogalerie

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Zaostřeno na techniku

Kapitoly článku:


Technické údaje: Peugeot 308 SW 1.2 PureTech

Rok • stupeň výbavy
2014 • Allure
Počet válců/ventilů na válec • rozvod
3/4 • DOHC
Typ motoru • zdvihový objem
zážehový • 1 199 cm3
Vrtání • zdvih
75,0 mm • 90,5 mm
Stupeň komprese
10,5:1
Nejvyšší výkon
96 kW (130 koní)
Nejvyšší výkon při otáčkách
5 500 ot/min
Nejvyšší krouticí moment
230 Nm při 1 750 ot/min
Zrychlení z 0 na 100 km/h
10,1 s
Nejvyšší rychlost
205 km/h
Převodovka: způsob řazení • počet stupňů
automatická • 6 stupňů
Zákl./max. objem zavazadlového prostoru
610 l • 1 660 l
Objem palivové nádrže
53 l
Hmotnost: provozní • celková
1 440 kg • 1 855 kg
Prům. spotřeba: město • mimo • komb.
6,5 • 4,4 • 5,2 l/100 km
Rozvor náprav
2 730 mm
Rozchod kol: vpředu • vzadu
1 559 mm • 1 553 mm
Rozměr pneumatik
205/55 R16
Rozměry: délka × šířka × výška
4 585 × 1 804 × 1 470 mm

Peugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 148.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 149.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 150.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 151.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 152.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 153.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 154.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 155.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 156.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 157.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 158.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech dlouhodobý test 159.jpg 126332.jpg126736.jpg
Peugeot 308 SW spotřeba - 1.jpgPeugeot 308 SW spotřeba - 2.jpgPeugeot 308 SW spotřeba - 3.jpgPeugeot 308 SW spotřeba - 4.jpgPeugeot 308 SW spotřeba - 5.jpgPeugeot 308 SW spotřeba - 6.jpgPeugeot 308 SW spotřeba - 7.jpgPeugeot 308 SW spotřeba - 8.jpg

Peugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 148.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 143.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 144.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 145.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 146.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 147.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 128.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 129.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 131.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 136.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 132.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 135.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 134.jpgPeugeot 308 SW 1.2 PureTech v dlouhodobém testu AutoRevue.cz 133.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 38.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 34.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 27.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 24.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 36.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 25.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 6.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 19.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 17.jpg
Peugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 3.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 2.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 1.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 10.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 14.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 11.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 5.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 12.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 13.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 15.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 16.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 18.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 20.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 21.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 23.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 22.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 26.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 28.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 29.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 30.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 31.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 33.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 35.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 37.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 39.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 4.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 40.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 7.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 8.jpgPeugeot 308 SW 1.2 e-THP v testu AutoRevue.cz 9.jpg

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud