Je uplne normalne ze co len trochu lepsie zabehnuty motor ma viac konikov ako novy. Fyzikalne podmieneny ukaz zvany zabeh. Chapem ze klientom ustavov ako ekonomicka, marketing, pripadne ustavu pre beznadejne pripady ako socialne pavedy apod sa to tazko vysvetluje (tam to nema ani vyznam ani cenu), ale kazdy normalne zmyslajuci jedinec by to mal stravit. Ostatne skuste si take auto s najazdom 5oo a 15.oookm, pokial im teda bola dopriana vymena oleja po 1.5oo a boli zabehnute tak ako sa ma. Niektore motory potrebuju dokonca dvakrat tolko aby sa dostali do idealnej kondicie.
???He, who talks a lot, but say nothing.
Opravdu měří ta brzda dobře? Snad jsem ještě neviděl, že byste měřili auto a ono nedosáhlo výkonu, který udává výrobce, nechce se mi věřit, že by všichni tak vesele rozdávali a nemluvili o tom.
Spíš by bylo divné, kdyby u nového auta nedosáhl výkon na ten deklarovaný. To by stačil jeden případ a automobilka by se nedoplatila majitelům...
Tak jeden případ by se asi řešil v klidu v rámci záruky. Ovšem větší překročení deklarovaného výkonu může zase být v rozporu se zařazením auta do daňových nebo pojistných kategorií. Sice se to netýká ČR, ale v jiných státech to může být docela problém.
Ono to môže byť aj tým, že výrobca sa chráni, keďže nedodržanie deklarovaných hodnôt výkonu môže byť dôvod k reklamácii vozidla. Radšej agregáty nastaví o nejaký ten kW nad udávanú hodnotu, než by sa mal súdiť s nejakým chytrákom . . .
A jak bys chtěl ten deklarovaný výkon kontrolovat ? Válcovou brzdou ??
Myslíš že nikde na svete neexistuje certifikovaná skúšobňa výkonu motora?
Jo, myslím že taková válcová zkušebna neexistuje a z principu měření ani existovat nemůže.
http://www.autorevue.cz/na-brzde-prehled-vsech-au... ...
Taky jsem zvědavý jestli nám redakce principy a tolerance měření na brzdě konečně osvětlí. Je divné, že po tolika diskuzích a žádostech o vyjasnění se tématu stále velikým obloukem vyhýbají. Opravdu si na to redakce netroufá ? Nebo nás snad chce příjemně překvapit samostatným podrobným článkem ?
Samozřejmě že všechny naměřené hodnoty "navíc" se pohybují v rámci odchylky měření, ta brzda měří přepočtem výkonu na kolech, což je asi tak přesné, jako vážit dopis na decimálce:-DVypovídající hodnota = 0. Co tam máte dál?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.