Dlouhodobý test Nissan Qashqai dCi 110: Jak je doopravdy rychlý

14 komentářů

Totok
6. dubna • 8:55

Kde se v ČR dá na veřejnosti legálně využít rychlostní potenciál automobilu ?

Hlinda
6. dubna • 21:45

Normálně v Mostě nebo v Brně na okruhu. Veřejně a legálně.
Někdy to zkus.
Pokud někdo nemá zájem, tak DE je od Prahy chvilku cesty autem.
B-]

Marek71
6. dubna • 13:00

Pokiaľ sa bavíme o max. rýchlosti, tak tá sa dá využiť legálne iba na závodnom okruhu. Ak sa budeme baviť o výkonovom potenciáli a o akcelerácii, tak tá sa legálne využíva každý deň pri predbiehacích manévroch.Stačí takáto odpoveď?

arnold
6. dubna • 9:31

Na bezne jezdeni to urcite staci. Pokud toto auto budes ovsem mit nalozene a budes chtit s tim predjet na okresce kamion tak se poradne priprav. V takove situaci vykon potrebujes a o maximalku nebo zrychleni 0-50 nejde.

Antiautomat
6. dubna • 9:14

Hm no tak to si mozes zaobstarat Skodu 105L (ta sla akurat tych 130max) a mas auto vyuzite presne predpisovo legalne (co sa tyka rychlosti). Inak pekne vysledky, otazka je zivotnost maleho motora. Radsej by som tych 81kW a 350Nm videl z dvojlitra. Malo by to este jednu vyhodu: zralo by to menej.

Karel
6. dubna • 8:40

tak tento motor z dílny Renaultu je obecně pěkný problém do budoucna pro každého majitele.

komik
6. dubna • 19:32

Nějaké motory od Renaultu máme ve firmě a že by to byly problémy se říct nedá... Spíš bych řekl, že frantíci malé diesely umí na rozdíl od němců (nebo znáte nějaké dobré diesely pod 1.8l třeba u VW? BMW?? Snad jedině opel...1.7D, u VW jen 1.9tdi, které bylo "dobré" díky tomu, že ignorovalo common rail a v podstatě veškeré emisní limity a čoudí víc než autobusy).Když se nad tím zamyslíte tak 1.5dci u Rendlíku (výroba tuším od 2003) a 1.6HDi u Peugeot+Citroen jsou aktuálně nejdéle vyráběné (a ověřené) malé diesely, takže bych se ani jednoho nebál... Protože kdyby byly zárukou problémů jak píšete, tak se neprodávají druhou dekádu a to už ve 4 automobilkách.

kluc
6. dubna • 19:45

V ČR jsou prostě různí Karlové, kteří prostě nechápou, že už není rok 2003. V té době měl opravdu motor 1.5 dCi porodní bolesti. Nechápou, že dnes je stejný snad jen to označení 1.5 dCi.

Karel
7. dubna • 14:31

Scenic r.v. 2009, po 110 tis km zadřený na klice ( ojniční ložiska ), olej měněný po 15 tis.

Clanek
11. dubna • 10:23

To je smutny pribeh. Ktery koncern ale nemel takovy pripad?

kluc
6. dubna • 16:11

Proto je Renault ve statistice spolehlivosti motorů nejlepší.:-)
http://www.reliabilityindex.com/manufacturer/Engine...

qwertz
6. dubna • 17:13

Nemá smysl diskutovat statistikou této pojišťovny bez znalosti metodiky. Je ovšem pravda, že výsledek renaultu je průměr všech motorizací a dCi 110 je zrovna varianta, které je lepší vyhnout se obloukem.

Vana666
5. dubna • 19:30

Citace: "...Při prudkém brzdění jsme jako u všech aut testovaných v zimním období narazili na konstrukční limity sezónních pneumatik. Ve vysokých rychlostech se pláště nedokážou pořádně opřít do povrchu, zpomalení nabere na důrazu teprve při asi 100 km/h..."Proč se tohle ani trochu neprojevilo v grafu brzděn ze 150 kmh ?? Ta čára je rovná jak pravítko !

mpolan
6. dubna • 8:34

Protože místní pisálci dají akorát tak na pocit, ne na realitu.

Doporučujeme

Články odjinud