Divize RenaultSport skutečně připravuje ostré SUV

Už se o tom mluvilo dříve, ale tentokrát je to prakticky jisté. Divize RenaultSport, která připravuje ostré produkty automobilky Renault, rozšíří své působení i mezi SUV. Posvětil to přímo šéf Renault Carlos Ghosn, který řekl, že chce širší a univerzálnější modelovou řadu divize R.S.

Prvním ostrým SUV by měl být faceliftovaný Renault Captur. Pod kapotu se dostane technika z připravovaného Renaultu Mégane RS, tedy pravděpodobně přeladěná šestnáctistovka, případně osmnáctistovka, kterou údajně vyvíjí automobilka Renault pro sportovní kupé Alpine.

Retro | Kabriolety | Renault

Renault Sport Spider (1995-1999): Extrémista z Dieppe

Na rozdíl od Méganu by měl právě Captur RS dostal automatickou převodovku a bude i s pohohem všech kol. Důležité ale je, aby byl sériový základ od Renaultu natolik dobrý, že si logo R.S. zaslouží. Nicméně poptávka po sportovně pojatých SUV roste a Renaultu se tím nabízí příležitost.

SUV ale není jediný segment, kam divize RenaultSport míří. Podílí se i na přípravách sportovního kupé znovuzrozené značky Alpine. Výsledek bychom měli vidět už během závodu na 24 h Le Mans, kde hodlá Renault nové kupé s pohonem zadních kol představit.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků