Dilema Opelu: je spíše prémiová, nebo spíše levná značka?

17 komentářů

Al
21. května • 17:39

Opl dělá auta pro lidi,zároveň si ale můžete opla vybavit výbavou,kterou mnohdy neměly ani prémiovky. např Opel senator a omega v nejlepší možné výbavě. To že lidi kupují astry v základu,protože jsou levnější než golf z nich potom dělá na oko levná auta,zkuste ale sednout do astry a do golfu v základu a omakejte si třeba materiál palubovky,pohodlí atd. Tak je golf uplnej žebrák

defender110
10. července • 12:18

Opel ,je levná značka! A už ani zdaleka není co býval. Pokud se nepochlapí, konec. Hlavně Astry kolem r.v. 2000 "stály za to". ...spíš stály za ho...

x12345678
10. července • 15:19

Bez emocí: Astry kolem r. 2000 byly napříč Evropou oblíbeným fleetovým vozem. A za pár let potom už ne a její místo zaujal Focus. Teď se pomalu a těžce škrábe zpět a nebude to mít lehké. Mluvit o opelu jako prémiovce je ale úplně mimo mísu.

Šákul Ředkvička (pota)
8. července • 18:33

Já se spíš ptám, proč jen levná a premiová? Chybí něco mezi. Škoda není ani levná a ani premie, stejně tak VW. Premie má většinou všechna auta výrazně dražší a třeba taková Dacia zase levnější.

peter75
9. července • 8:45

Presne tak, Opel je kdesi na hornej hrane lacnych aut presne tak ako VW. Od ostatnych sa lisia hlavne moznostou priplatkovych prvkov a celkovym spracovanim. Je pravdou, ze momentalne VAG vedie motormi a aj odlahcovacia kura bola dobrou ranou ale v realnom zivote sa Ople javia ako robustne, pohodlne a dobre spracovane auta. Buduca Astra bude urcite silnejsim konkurentom Golfu ako je tomu teraz. Moze za to aj vek. Astra bola postavena s dorazom na bezpecnost a ignorovali hmotnost. VW na novo teraz definoval segment. Svojho casu tak urobila aj Astra, hlavne dizajnom.
Ale povedzme si uprimne - kto iny ako Opel momentalne najviac konkuruje koncernu? PSA svojou kolisajucou kvalitou? Fiat dosluhujucim i ked dobrym Bravom? Kia s prestrelenou cenou? i30 s azijskym dizajnom? Kazdy ma podla mna svoje miesto.

Zelí
8. července • 21:40

Ano, opel je tam, kde je vw. Dokonce lze přesně vysledovat jak kopírují nabídku VW. To je jejich domácí konkurent.
Problém mají jen "trubkózní" novináři.

Šákul Ředkvička (pota)
8. července • 22:36

Jo stejně vidím Opel já, prostě něco mezi. Mě osobně nikdy žádný Opel nezaujal, až na Ins. OPC, co jsem dnes viděl a byl to hrozný plasťák

Jura
8. července • 17:33

A musí se všechny značky dělit na prémiové a levné? Proč se nebavit jen o nějaké značce? Přece nemusí být za každou cenu prémiová nebo naopak levná.

Láďa
8. července • 20:42

Přesně tak,pro 99% lidí je auto spotřebka,dopravní prostředek a ten zbytek to má jen na ukázku sociálního statusu. Důležité je aby majitel získal za své peníze nějakou užitnou hodnotu a automobilka zisk. Ať řeší ztrátu na kus přes 900 euro a ne takové hlouposti.

defender110
10. července • 12:16

Souhlasím, jen se obávám těch 99%. Čím dál víc čecháčků má auto na ukazování , ne na ježdění.
Bohužel.

x12345678
10. července • 15:13

Blbost. Auta prémiových značek se nekupují (až na výjimky) na ukazování ale z ryze racionálních důvodů. To že to tu a tam nějaký trouba vnímá z pozice MČČ je nepodstatné.

Roman
8. července • 17:31

Opel byl je a bude levná značka:-P

North
8. srpna • 14:44

Opel Vectra C Caravan stal v roku 2007 38 000 Eur (plna vybava Cosmo), co je v prepocte na inflaciu Ja neviem cca 43 000 Eur... fakt lacne auto :-)...

NoFear
8. července • 21:12

Jasně ty odborníku Opel je levná značka. :-D
Např. Opel Insignia Sports Tourer OPC s cenou od 1 144 900 Kč je vyloženě levné auto pro všechny. B-]

Roman
9. července • 1:32

Tak prémiová značka to rozhodně není, tudíž zbývá jen levná:-))
Levná je pokud porovnáváme s prémiovými značkami, o tom ten článek snad je ne? Levné VS Prémiové. Ty odborníku! B-]

x12345678
10. července • 15:12

To že nasadí cenovku jednoho modelu do astronomických výšin z nich neudělá prémiovku. A to ani kdyby to bylo podloženo extrakonstrukcí, extramateriály a extraparametry. Což v případě opelu není ani náhodou. Před 19lety se jako prémiovka tvářila Omega ale přesto k ní davy klientů MB, BMW ani Audi neprchaly, byť byla o třetinu levnější. Protože nebyla jako prémiová značka klientelou vnímána. A právě názor klientely je taky jediný reálný argument zda je nebo není. Takže opel nebyl, není a těžko kdy bude prémiovou značkou. A to ani kdyby k němu přetáhli megademagoga Vošického od hjondé.

František Scherbaum
8. července • 17:11

Podle mě je prémiová značka, třeba Cascada je moc pěkná :)

Doporučujeme

Články odjinud